Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی مسکن مددجویی را اولویت کمیته امداد استان دانست و گفت: تا آخر شهریورماه ۵۰۰ مسکن در مناطق زلزله‌زده سراب و میانه می‌سازیم و ساخت هزار مسکن نیز در دیگر شهرستان‌های استان را در برنامه داریم. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، به برنامه‌های ‌کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: وضعیت حاکم ناشی از شیوع کرونا و تاثیرات آن بر اقتصاد و فرهنگ  باعث تغییر رویکرد در خدمات این اداره‌کل برای مددجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این‌که اردوهای سیاحتی و زیارتی و یا آموزش‌های حضوری تعطیل شده‌اند، اما تمرکز ویژه‌ای بر روی کارکردهای اصلی کمیته‌ امداد امام خمینی (ره)، مانند؛ اشتغال مددجویان داشته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از افزایش میزان وام‌های مددجویان خبر داد و گفت: وام اشتغال مددجویان امسال از 222 میلیارد تومان به 270 میلیارد تومان افزایش یافته است‌.

وی افزایش میزان کاریابی برای مددجویان را دیگر اهداف این اداره‌کل برای مددجویان خواند و افزود: ساا قبل هزار و 400 نفر برای ‌کاریابی در برنامه داشته‌ایم که امسال این میزان بر روی هزار و 830 نفر برنامه‌ریزی شده است‌.

کلامی مسکن مددجویی را دیگر اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای امسال دانست و با تاکید بر اتمام مسکن مناطق زلزله ‌زده سراب و میانه، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا آخر شهریورماه 500 مسکن در مناطق زلزله‌زده سراب و میانه ساخته و تحویل مددجویان داده شود.

115 مرکز نیکوکاری از مددجویان کمیته امداد استان لرستان حمایت می‌کنند7 هزار خانواده جدید پس از شیوع کرونا تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی قرار گرفتند200 میلیارد تومان اعتبار ویژه مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت

وی خاطرنشان ساخت: ساخت هزار مسکن نیز در دیگر شهرستان‌های استان را در برنامه داریم که امید می‌رود تا پایان سال ساخته و تحویل داده شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با بیان این که برنامه ویژه‌ای برای کنکور امسال داریم، ادامه داد: قصد داریم امسال تعداد رتبه‌های برتر و همچنین پذیرفته شدگان زیر رتبه هزار را افزایش دهیم، در این راستا نیز هزینه کرد مفصلی را انجام داده‌ایم و حدود 600 میلیون تومان برای جزوات کنکور و کلاس‌های کنکور اعتبار به شهرستان‌ها داده‌ایم.

وی جوان سازی مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را از جمله راهبردها و اهداف امسال و سال‌های آینده عنوان کرد و افزود: جوان سازی مدیران باعث افزایش ابتکار عمل و انرژی در بدنه این اداره کل خواهد شد.

کلامی خاطرنشان ساخت: افزایش اعتبار اجتماعی و اعتبار عمومی مردم به کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی دیگر از برنامه‌ها و چشم اندازهایی است که برای آن تلاش زیادی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/114/ ع

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: ۲میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن در دست ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ارسلان مالکی، شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 2میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

او با بیان اینکه 45هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به محدودۀ شهرها الحاق شده‌است، اضافه کرد: ساخت 57شهرک برای اجرای این طرح در کشور مصوب شده‌است.

مقاوم‌سازی 115هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان

معاون وزیر راه‌وشهرسازی اعلام کرد: مراحل تصویب ایجاد بخشی از شهرک‌ها برای اجرای طرح ملی مسکن به پایان رسیده‌ و واحدهای مسکونی در این شهرک‌ها ساخته شده‌است.

مالکی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مسکن در لرستان به‌دلیل مشکل تأمین زمین دشوار شده‌است، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی این عقب‌ماندگی را باید با هم‌افزایی جبران کنند.

او با اشاره به تأمین 300 هکتار زمین در لرستان بیان کرد: اگر مشکل تأمین زمین در این استان رفع شود شاهد سرعت در اجرای طرح ملی مسکن خواهیم بود.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم که واحدهای مسکونی با پیشرفیت فیزیکی 70درصد را تا پایان سال 1403 تحویل متقاضیان دهیم.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد