Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در پی اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد؛

1. درباره صدور رای از سوی فیفا در پرونده مارک ویلموتس به اطلاع می رساند چنین موضوعی صحت نداشته و تا به امروز از سوی فدراسیون جهانی هیچ حکمی به فدراسیون فوتبال واصل نشده و فدراسیون همچنان در انتظار دادنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2. قرارداد با مربی بلژیکی مبتنی بر موازین حقوقی و بدون دخالت شخص ثالث منعقد شده است.

3. تیم حقوقی فدراسیون فوتبال از زمان طرح دعوی ویلموتس با ارسال لوایح متقن و طرح دعوی متقابل همه مساعی خویش را برای دفاع از حقوق فدراسیون فوتبال انجام داده است.

4. هیچگونه وجوهی بابت انتقال پول سرمربی سابق تیم ملی در بحث حق ترانسفر از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است. ضمن اینکه مبلغ 2 میلیون یورو هم وفق قرارداد و مطابق موازین در حساب آقای ویلموتس در زارعت بانک ترکیه کارسازی شده است.

5. پاداش تخصیص شده به آقای کی روش فقط بر مبنای ۱۰ درصد و به علاوه سه ماه حقوق معوقه ایشان بوده که از محل مطالبات نزد فیفا پرداخت شده است‌. 

6. فدراسیون فوتبال بار دیگر از جامعه فوتبال درخواست دارد با توجه به طی سیر حقوقی پرونده سرمربی سابق تیم ملی و حساسیت های موجود از به وجود آوردن فضای بهره برداری طرف مقابل اکیدا خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی