Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:51:51 GMT

ورود به ادارات بروجرد بدون ماسک ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۲۳۸۶

ورود به ادارات بروجرد بدون ماسک ممنوع است

عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه درجلسه انجمن کتابخانهها و نهضت مطالعه مفید که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هیچ گونه مقاومت و عذری در نزدن ماسک وجود ندارد، حتی اگر نیاز باشد پلیس ۱۱۰ ورود پیدا کند ، مراجعه کنندگان به ادارات باید ماسک بزنند در غیر اینصورت از ورود آنها جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ تا ۳۵ اداره در شهرستان فعالیت می کنند، اضافه کرد: تمام ادارات موظف به مشارکت و همکاری در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی امسال هستند بطوری که هر اداره جایزه سه نفر از برندگان این جشنواره را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشارکت آنها در تقبل پرداخت جوایز برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی که در طول دهه کرامت و مرداد ماه امسال برگزار میشود می تواند نقش موثری در تشویق به کتابخوانی و شرکت در این جشنواره داشته باشد.

رحیمی یادآور شد: این تصمیم در جلسه شورای اداری نیز مطرح می شود، سقف کارت های هدیه برای هر اداره سه نفر با مبلغ هر کارت ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است ولی اداراتی هستند که تعداد بیشتری را تقبل کرده اند.

وی افزود: چنانچه ادارات، شرکت کننده ای در جشنواره کتابخوانی رضوی نداشته باشد باز هم موظف به تقبل جایزه برای سه نفر از برندگان این جشنواره هستند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد گفت: تاکنون ۶ هزار نفر در این شهرستان در جشنواره کتابخوانی رضوی ثبت نام کرده اند و شرکت در این جشنواره تا پایان تیرماه تمدید شده است.

داوود پهلوان افزود: اختتامیه جشنواره همزمان با دهه کرامت در مرداد ماه برگزار می شود و با توجه به شیوع کرونا ، جشنواره کتابخوانی رضوی امسال فقط بصورت آنلاین و مجازی بوده است که در رده های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می شود.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد یادآور شد: این جشنواره بصورت فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می شود و کتاب های برای هر بخش  که با هداف آشنایی با زندگی و سیره ائمه معمصومین است ، مشخص شده است.

پهلوان گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کتابخانه های عمومی، پیگیری و دعوت به مشارکت مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی بصورت مجازی انجام شد و با توجه به مشارکت خوبی که سال گذشته مردم در این جشنواره داشتند ؛ پیش بینی می شود امسال نیز مشارکت خوبی داشته باشند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد گفت: تمهیدات بهداشتی به منظور پیشگیری از کرونا در نظر گرفته شده است که با رعایت آن دستورالمعمل ها ، بزودی کتابخانه های عمومی بازگشایی می شوند.

برچسب‌ها بروجرد لرستان کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان کتابخوانی بروجرد لرستان کتابخوانی جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه های عمومی انجمن کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است