Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:52:21 GMT

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۱۷۸

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی مشخص شد

ایسنا/خراسان رضوی مجید ولی‌پور به مدت ۴سال به عنوان رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی انتخاب شد.

مجمع انتخاب رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی، صبح امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، با حضور هر ۱۷عضو مجمع انتخابی این هیئت از جمله، طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، فتاحی مدیرکل کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، قوچان‌نژاد سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، نماینده ورزشکاران، باشگاه‌ها، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا توکلی‌زاده، مجیدجلیلی، مهدی صاحبیان، وحید عنوانی، عادل مشیریان و مجید ولی‌پور کاندیداهای این مجمع بودند که وحید عنوانی پیش از آغاز رأی‌گیری به نفع محمدرضا توکلی‌زاده کنار کشید، همچنین در ادامه مجیدجلیلی و مهدی صاحبیان نیز انصراف دادند.

در پایان این جلسه پس از رأی‌گیری از اعضای مجمع انتخابی مجیدولی‌پور توانست با کسب ۱۰رای از مجموع ۱۷رای ماخوذه به مدت ۴ سال ریاست هیئت بسکتبال خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیئت بسکتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند