Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در نکا سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی کسب خبری از اداره منابع طبیعی نکا مبنی بر تردد یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگی قضایی، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲ تن و پانصد کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد. انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل در ساری سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان "ساری، گفت: ماموران پیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی ۲۰۶ مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: سرنشینان خودروی مورد نظر شامل ۳ مرد و ۲ زن که دارای سابقه سرقت نیز بوده اند و به صورت باندی نیز فعالیت می‌کردند، در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از منزل و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد. سارق قطعات داخل خودرو در بابل دستگیر شد سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع سرقت‌های از داخل خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ جعفری گفت: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و تاکنون به ۹ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. کشف ۱۱ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بهشهر سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر رستمکلای این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۳ پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت موتور سیکلت، ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۴ فقره قطع چوب از اراضی ملی در رستمکلا این شهرستان اعتراف کردند.

او همچنین توقیف ۲۱ موتورسیکلت و ۷ خودروی متخلف را ازدیگراقدامات این فرماندهی دراجرای این طرح برشمرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی نکا چوب قاچاق مرجع قضائی فرمانده انتظامی شهرستان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل