Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط آماده سازی این تیم برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: روندی را برای آماده‌سازی تیم مان آغاز کردیم و با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم، تیم مان را به مرحله‌ای رساندیم که بتواند یک بازی دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کند، اما از روز چهارشنبه تمرینات تیم تعطیل شده است تا تکلیف مدیریتی پارس جنوبی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فدراسیون تماس گرفتند که چرا نامه انصراف را امضاء کردید؟

افاضلی در خصوص انصراف  ۷ تیم لیگ برتری از جمله پارس جنوبی از ادامه مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: نامه‌ای با امضای برخی از بازیکنان امضا شد و حرف از انصراف از بازی‌های لیگ برتر به میان آمد اما دوستان از فدراسیون فوتبال با ما تماس گرفتند و گلایه کردند که چرا چنین نامه‌ای را امضاء کردیم. ما هم به آن‌ها اطلاع داریم که به هر حال به دلیل مشکلات مان چنین نامه‌ای را امضاء کردیم.

کسی نیست که از ما بپرسد چه کار می‌کنید؟

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص مشکلات مالی ۳ تیم نفتی لیگ نوزدهم اظهار داشت: من نمی‌دانم سرنوشت تیم مان چه می‌شود. باز تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان هیئت مدیره و مدیر عامل دارند، اما تیم ما این‌ها را هم ندارد. با این شرایط کار برای ادامه فعالیت تیم ما سخت خواهد بود. اصلاً کسی نیست که از ما بپرسد چه کار می‌کنید؟ هر تیم فوتبالی، روزانه به ۵ یا ۶ میلیون تومان برای زمین تمرین و آب معدنی و این‌جور چیز‌ها نیاز دارد. این حرف‌هایی که مطرح می‌کنم، حداقل‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

با قحطی زده‌های فوتبال از حذف گوشت در وعده غذایی تا ممانعت برای صرف صبحانه شاید بازی‌های لیگ آغاز شود و ما استراحت کنیم

او گفت: کسی هم نیست که از ما بپرسد چگونه این موارد را تهیه می‌کنیم؟ به همین دلیل تمرینات را تعطیل کردم. فعلاً در منزل استراحت می‌کنیم و اگر برای دوستان مهم باشد، به ما زنگ می‌زنند و می‌گویند مشکلات حل شده است. در غیر این صورت مسابقات ‌لیگ آغاز می‌شود و ما استراحت می‌کنیم.

سرپرست باشگاه هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد

افاضلی ادامه داد: پیش از این گفته بودم که ۳ بار مشکلات مالی را به مسئولان پارس‌جنوبی اطلاع می‌دهم، اما این کار را ۳۰ بار انجام دادم. مراد مرادی، سرپرست باشگاه پارس جنوبی رئیس دفتر مدیر عامل سابق منطقه ویژه اقتصادی بود. وقتی تغییر و تحولاتی در منطقه ویژه رخ داد، طبیعتاً تغییراتی هم در باشگاه به وجود می‌آید. تغییر کردن مدیریت منطقه ویژه به صورت طبیعی تغییراتی را در پارس جنوبی هم به وجود می‌آورد. مرادی در حال حاضر عملاً نمی‌تواند کاری انجام دهد. اسم او به صورت ضمنی به عنوان سرپرست گفته می‌شود، اما حکمی به عنوان مدیرعامل ندارد. امضای او به فدراسیون فوتبال معرفی نشده است و از لحاظ ساختاری از سوی هیئت مدیره انتخاب نشده است. اصلاً هیئت‌مدیره‌ای وجود ندارد که به مرادی حکم بدهد. ارتباط او هم با رئیس منطقه ویژه اقتصادی از بین رفته است و نمی‌تواند کاری انجام دهد.

تمرینات را تعطیل کردم تا ببینم برای کسی مهم است یا نه

افاضلی با اشاره به سرنوشت تیم فوتبال نفت تهران گفت: مشابه اتفاقات پارس جنوبی را در نفت تهران دیدم. تصور می‌کنم پارس جنوبی هم همان مسیر را طی می‌کند. به همین دلیل تمرینات را تعطیل کردم تا ببینم برای کسی مهم است یا نه.

پیاده راهی آبادان شویم

او گفت: سازمان لیگ برنامه مسابقات را اعلام کرده و طبق برنامه مسابقات آغاز می‌شود، اما تعطیلی تمرینات به تیم خودمان مربوط است. ما برای سفر به شهر‌های مختلف کشور به هتل و بلیت پرواز نیاز داریم. الان تیم من به چه روشی راهی آبادان شود و با صنعت نفت دیدار کند؟ پیاده برویم؟ ما تیم فوتبال هستیم و باید شرایطی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

فروزان: درست نیست تیم لیگ برتری مدیرعامل نداشته باشد پول نداریم برای مگنو بلیت بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص آخرین وضعیت مگنو باتیستا بازیکن برزیلی و مصدوم این تیم خاطرنشان کرد: هیچ پولی نداریم که برای بازگشت او به برزیل بلیت تهیه کنیم. هیچ پولی هم نداریم که با او تسویه حساب کنیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هومن افاضلی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی پارس جنوبی تیم فوتبال منطقه ویژه تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را با توجه ویژه به محیط زیست پیرامونی و گسترش جنگل‌های حرا به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد. 

به گزارش شانا، محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌هاژ مهمی برداشته است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدام‌های لازم و برنامه‌ریزی برای توجه به مسائل محیط زیستی مناطق پیرامونی، بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشته شد.

رئیس اچ‌اس‌ئی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی نیز یکی از برنامه‌های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی است و پارسال بیش از ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدام‌های شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران، جوامع محلی و سمن‌های فعال در منطقه ثبت شد.

مسعودنیا همچنین بیان کرد: پارسال بیش از ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان‌های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.

وی یادآدر شد: یکی از موارد مهم در حوزه توجه به هوای پاک، اختصاص بیش از ۱۵ هکتار از زمین‌های اطراف شهرستان کنگان (بی‌بی‌حبش) به پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور احداث فضای سبز و پارک کوهستانی است که این موضوع گامی بزرگ با هدف توجه به مسئولیت‌ اجتماعی مناطق پیرامونی است.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر