Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان از تعطیلی یه روزه تمامی بازارها و مراکز خرید در استان به علت جلوگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا در هرمزگان خبرداد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس،فریدون همتی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت کرونا در استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان هرمزگان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، برای مقابله با این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن، با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، تمامی بازارها، پاساژها، مراکز خرید و اصناف غیرضروری در سراسر استان هرمزگان در سه روز آینده(28،29،30 خرداد)، تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه و کنار هرمزگان|تسهیلات حمایتی در دوران کرونا به بخش کشاورزی هرمزگان تخصیص یافترادیو| انعقاد تفاهم نامه احداث 200 فضای آموزشی در هرمزگاننقش مسئولان استان هرمزگان در تکمیل پازل گسترش شیوع ویروس کرونا چیست؟

 وی افزود:در این مدت تنها اصناف ضروری و عرضه کننده کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم، فعال بوده و به ارائه خدمات می پردازند.

استاندار هرمزگان گفت: ناظرین و بازرسین به ویژه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نظارت را به صورت جدی اقدام و با متخلفان برخورد کنند.

 وی تصریح کرد:همچنین در این مدت تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک و بوستان‌ها نیز در هرمزگان تعطیل هستند. 

 همتی تاکید کرد:، در این سه روز تعطیلات، محدودیت تردد در تمامی جاده‌ها، محورهای مواصلاتی و بنادر مسافری استان هرمزگان اعمال می‌شود و از هرگونه سفر غیرضروری به شهرها، روستاها و جزایر استان جلوگیری خواهد شد.

 وی ادامه داد: تمامی روستاهای استان هرمزگان از ابتدای هفته جاری به مدت دو هفته قرنطینه هستند و ورود و سفر غیرضروری به روستاها ممنوع است.

استاندار هرمزگان گفت:برگزاری هرگونه مراسم عروسی، ختم و تجمع نیز در سراسر استان ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: فرمانداران مکلف به نظارت دقیق برای اجرای این تصمیمات هستند و با همکاری و حضور فعال نیروی انتظامی اعمال محدودیت‌ها را نظارت و اجرایی کنند. 

همتی بیان کرد: از مردم شریف استان هرمزگان می‌خواهیم با توجه به شیوع گسترده ویروس و بیماری کرونا در هرمزگان، برای حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگران و همچنین کمک به کادر پرتلاش پزشکی و درمان در استان هرمزگان، در این تعطیلات حتما در خانه بمانند و تردد غیرضروری نداشته باشند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت بسیاری از بخش‌های بیمارستانی و تخت‌های مراقبت ویژه مربوط به بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان تکمیل شده و تنها راه عبور از این وضعیت رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و عدم تردد و مسافرت است.

 همتی گفت: همچنین از مردم استان درخواست داریم که از برگزاری هرگونه دورهمی و مهمانی خانوادگی نیز پرهیز کنند تا با رعایت این موارد، زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

انتهای پیام/864/ ت

R7555/P/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان استان هرمزگان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار

صاحبعلی اصغری در حاشیه جلسه خرید تضمینی گندم و کلزا در شهرستان بیله‌سوار گفت: ۷۴ هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت گندم رفته و پیش‌بینی می‌شود ۱۶۰ هزار تن گندم از اراضی این شهرستان برداشت و ۱۵۰ هزار تن با قیمت تضمینی تحویل مراکز خرید دولتی شود. 

او از راه‌اندازی ۲ مرکز خرید محصولات کلزا در شهر‌های بیله‌سوار و جعفر آباد خبر داد و افزود: میزان تولید و سطح زیر کشت کلزا در شهرستان بیله‌سوار نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

فرماندار بیله‌سوار اضافه کرد: سطح زیر کشت کلزا در این شهرستان چهار هزار و ۵۰۰ هکتار است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۲ هزار تن کلزا در این اراضی تولید و با نرخ تضمینی ۳۵۰ هزار ریال تحویل مراکز خرید دولتی شود.

اصغری اضافه کرد: امسال سطح زیر کشت گندم بیله‌سوار هم ۷۴ هزار هکتار است و با توجه به شرایط پیش‌بینی می‌شود ۱۶۰ هزار تن گندم برداشت و ۱۵۰ هزار تن تحویل مراکز خرید دولتی شود.

او به زارعان منطقه توصیه کرد از برداشت زودهنگام محصول خودداری کنند تا هنگام تحویل به مراکز خرید از نظر میزان افت رطوبت مشکلی نداشته باشند.

فرماندار بیله سوار اضافه کرد: گندم تولیدی کشاورزان هم با قیمت تضمینی ۱۷۵ هزار ریال از کشاورزان و زارعان خریداری می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست