Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@14:29:21 GMT

سه‌شنبه؛ مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۴۵۰

سه‌شنبه؛ مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر و رونمایی از تندیس 6 قهرمان روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از کمیته ملی المپیک، مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از تندیس 6 قهرمان المپیکی و پارالمپیکی روز سه شنبه سوم تیر ماه در محل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است از تندیس محمود ملا قاسمی، علی میرزایی، محمد مهدی یعقوبی، امامعلی حبیبی، محمد ابراهیم سیف پور و زنده یاد سیامند رحمان ساعت 10 صبح روز سه شنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک،کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیونهای ورزشی، پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب رسانه رونمایی شود.

با دستور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک قرار شد تا هر ماه از تندیس 5 تن از المپین های افتخار کشور رونمایی شود و ضمن تجلیل  از تلاشها و زحمات این عزیزان در کنار تندیس هر کدام از آنها ویترین اختصاصی افتخارات و هدایای آنها به موزه ورزش رونمایی شده و به نمایش در آید.

نشستی درخصوص برگزاری این مراسم با حضور صالحی امیری، طاهره طاهریان،کیکاووس سعیدی، نصرالله سجادی، میر مدیر موزه و جمعی از مدیران کمیته برگزار و تصمیمات نهایی در خصوص برگزاری هر چه بهتر این مراسم اتخاذ شد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: المپیک سیامند رحمان پارالمپیک کمیته ملی المپیک تالار مشاهیر کمیته ملی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد

علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را لغو کرد.

به گزارش تسنیم، او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل پدر با سهل انگاری پسر در مراسم عروسی بازداشت پدر داماد در پی تیراندازی در عروسی فارس/ تیراندازی در عروسی/ عروس تیر خورد و به کما رفت

دیگر خبرها

  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک