Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره پلاک خودرو از جمله اطلاعاتی است که انتشار عمومی آن بایستی با ملاحظاتی همراه باشد. این موضوع زمانی که بخواهید خودروی خود را برای فروش آگهی کنید، بیشتر خود را نشان می‌دهد، چرا که توصیه می‌شود برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، شماره پلاک خودروی خود را در تصاویر آگهی پنهان کنید. اما حذف کردن شماره پلاک در عکس بدون این که کیفیت آن پایین بیاید برای بسیاری از کاربران کاری دشوار است و به همین خاطر برخی از آنها ترجیح می‌دادند زاویه عکس‌ها را طوری انتخاب کنند که پلاک خودرو معلوم نباشد که باعث می‌شد تصاویر چندان جذاب نباشند و خریدار نتواند تصویر خودرو را از زوایای مناسبی ببیند و سایر کاربران ترجیح می‌دادند که یا عکسی در آگهی خود درج نکنند و یا از روش‌های دستی، تصاویر آگهی خود را ویرایش کنند که معمولاً نتیجه‌ی چندان دلچسبی به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تحقیقات انجام شده، تقریباً ۴۰ درصد کاربران دیوار نسبت به نمایش داده شدن پلاک در تصویر خودروی خود حساسیت دارند که از این بین، حدوداً ۱۰ درصد به دلیل نگرانی‌هایی که دارند کلاً آگهی خود را بدون عکس درج می‌کنند و تقریباً ۹۰ درصد از تصاویر مخدوش یا ناقص و از زوایای نامطلوب استفاده می‌کنند که این موضوع به شدت بر جذابیت و در نتیجه بازدید آگهی آنها تاثیر می‌گذارد.

دیوار برای حل این مشکل و تسهیل کار کاربران برای ثبت آگهی باکیفیت و پاسخ‌گویی به دغدغه‌های حریم خصوصی آن‌ها، راه‌حل جدیدی ارائه داده است. از این پس کاربران می‌توانند، تصاویر کامل و متعددی از خودروی خود از تمامی زوایا بگیرند و آن‌ها را بدون نگرانی و بدون نیاز به هیچ‌گونه ویرایشی در آگهی خود درج کنند، چرا که تیم فنی دیوار با کمک هوش مصنوعی، پلاک خودروی آنها را به صورت خودکار محو خواهد کرد.

با این کار، از آن‌جایی که مسیر سوءاستفاده‌ی کلاهبرداران از اطلاعات خودروی شما بسته شده، می‌توانید با خیال راحت و با استفاده از تصاویر کامل و باکیفیت، جذابیت و کیفیت آگهی خود را برای خریداران چندبرابر کنید و تجربه‌ی فروش بهتری داشته باشید چرا که خریداران نیز از این رهگذر می‌توانند بیشترین و کامل‌ترین اطلاعات را در مورد کیفیت ظاهری و وضعیت خودروی فروشی شما دریافت کنند و امکان مقایسه‌ی بهتری بین گزینه‌های موجود داشته باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هوش مصنوعی دیوار پلاک خودرو شماره پلاک خودروی خود آگهی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • چرا ربات‌ها و هوش مصنوعی هنوز به گرد پای حیوانات نرسیده‌اند؟