Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:02:51 GMT

گردشگران به رودخانه های کرج و طالقان ورود نکنند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۸۰۰۲

گردشگران به رودخانه های کرج و طالقان ورود نکنند

عباسعلی کیخایی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون شماری از هموطنان براثر بی احتیاطی و بی توجهی به هشدارها وارد حریم رودخانه های خروشان کرج و سایر مناطق استان شدند که حوادث غم انگیز رقم زدند.

وی به تعطیلات پیش رو اشاره کرد و  ادامه داد : تمام نقاط رودخانه کرج ، سد امیر کبیر ، رودخانه و سد طالقان به دلیل خروش آب سرد کوهستانی خطرناک بوده و مردم در صورت تمایل باید از فاصله مناسب این جلوه های زیبای طبیعی را نظاره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیخایی گفت: در تمام محدوده  رودخانه های خروشان کرج ، طالقان ، برغان و کردان علائم هشدار دهنده نصب شده است و مردم باید به این علائم توجه کنند.

از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۶ نفر در رودخانه های البرز جان خود را از دست داده اند.

سرعت حرکت آب و دمای پایین آن میزان حادثه خیزی این رودخانه ها را افزایش داده است.

برچسب‌ها رودخانه های کوهستانی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رودخانه های کوهستانی استان البرز رودخانه های کوهستانی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج

به گزارش صدای ایران از فارس،محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود:جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج + فیلم
  • بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران