Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دفتر از سال ۲۰۱۸ بین ۱۵ تا ۲۰ نفر نماینده از طرف شمال و جنوب به طور مداوم حضور داشتند که نمایندگان کره جنوبی در طبقه دوم و نمایندگان کره شمالی در طبقه چهارم مستقر بودند. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر مشترک ارتباطی شمال و جنوب در شهر که سون  دقیقا در مرکز شبه جزیره و پایتخت قدیمی شبه جزیره کره صبح امروز سه شنبه توسط کره شمالی منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در پی ارسال بالن های اهانت آمیز توسط  چند فراری افراطی کره شمالی انجام گرفت.

دفتر مشترک ارتباطی در 27 آوریل 2018 در پی توافق سران دو کره تاسیس شد.

برای ساخت این دفتر، زمین آن توسط کره شمالی تامین شد و ساخت توسط کره جنوبی انجام گرفت.

در این دفتر از سال 2018 بین 15 تا 20 نفر نماینده از طرف شمال و جنوب به طور مداوم حضور داشتند که نمایندگان کره جنوبی در طبقه دوم و نمایندگان کره شمالی در طبقه چهارم مستقر بودند.

این نمایندگان هر هفته تا قبل از شروع اپیدمی کرونا با یکدیگر ملاقات و در خصوص مسائل مورد علاقه گفتگو می کردند که در این مدت یک سال و 9 ماه 65 مورد دستور العمل از طرف شمال و 60 مورد از طرف جنوب  مورد بحث قرار گرفت.

هزینه ساخت این ساختمان بالغ بر 15 میلیون دلار و هزینه نگه داری و موارد دیگر بالغ بر 24 میلیون دلار  تخمین زده شده است که از محل مالیات  وحدت تامین شده بود و با این انفجار  همه آن هزینه ها بر باد رفت.

به نظر کارشناسان مسائل شبه جزیره، دولت کنونی کره جنوبی که مبتکر حل اختلاف با کره شمالی بود و تلاش می کرده سیاست تنش زدایی را در شبه جزیره به پیش ببرد  در موقعیت خاصی قرار گرفته و عملا هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و هرگز توقع نداشته اینچنین غافلگیر شود.

ارتش کره شمالی: آماده اقدام نظامی علیه کره جنوبی هستیمکره شمالی دفتر ارتباطات دو کره را منهدم کرد+عکستهدید کره شمالی به استقرار ارتش در منطقه مرزی عاری از سلاحآماده باش رسانه‌های کره شمالی برای حمایت از خواهر کیم و حمله به سئولهشدار تند کره شمالی به سیاست‌های تبلیغاتی سئول علیه پیونگ یانگچین: آمریکا به نگرانی‌های امنیتی کره شمالی پاسخ دهد

انتهای پیام/

R36447/P36447/S8,87/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی اخبار کره شمالی کره جنوبی اخبار کره شمالی نمایندگان کره شبه جزیره کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست