Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد رکن اصلی درمان کرونا را قرنطینه دانست و گفت: مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنار گذاشته‌اند و مبتلا شدن برایشان مهم نیست. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمد کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: کرونا در کل کشور غیر قابل کنترل شده در حال حاضر کرونا در حال دویدن است  و ما در حال راه رفتن و دیگر گرفتن تست از مردم فایده‌ای ندارد چون مردم رعایت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 40 درصد تست‌هایی که در بروجرد انجام می‌شود مربوط به حوزه کاری و از هر 100 نفر 60 درصد منفی است که با توجه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نوبت آن مابقی هم گرفتار کرونا می‌شوند و باید گفت در حال حاضر وضعیت به شکلی است که باید از سمت بهداشت به سمت درمان حرکت کنیم.

نگرانی نظام پزشکی از اوج‌‌گیری مجدد کرونا؛ آقای روحانی،‌ بازنگری کنید!وضعیت قرمز کرونایی در استان کرمانشاه اعلام شدکرونا در اروپا| از تبلیغ برای استفاده از اپلیکیشن ردیابی کرونا در آلمان تا نابودی 600هزار شغل در انگلیس

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد عنوان کرد: رکن اصلی درمان قرنطینه است و تست و قرنطینه مانند دیگر کشورها باید با هم در یک راستا حرکت کنند البته نه این که هزینه تست را بدهیم، جواب هم مثبت باشد ولی قرنطینه در کار نباشد.

وی تصریح کرد: کرونا در استان و بروجرد خوب کنترل شد اما با طولانی شدن روند بیماری دیگر نمی‌توانیم مردم را کنترل کنیم؛ تست‌هایی ارزش دارد که مردم بعد از  آگاه شدن بیماری در خانه بمانند تا زنجیره بیماری قطع شود، درحال حاضر که همه در گردش و بازار و کوچه و خیابان هستند تست گرفتن فایده‌ای ندارد.

کاکاوند با اشاره به عدم کنترل مردم در بحث کرونا بیان کرد: درحال حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم توصیه کردن است اما مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنار گذاشته‌اند و مبتلا شدن برایشان مهم نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد اظهارداشت: با توجه به شیب صعودی کرونا دستورالعمل‌هایی برای بازگشایی برخی صنوف حساس و پر خطر صادر شده و این اصلا تصمیم خوبی نیست.

وی با بیان اینکه روند بیماری در بروجرد نزولی است افزود: تمام بستری‌های این شهرستان را محدود به یک بخش کردیم و خوشبختانه آمار فوتی‌های ما پایین است، البته تمام فوتی‌های ما یا به علت سن بالا یا به علت داشتن بیماری زمینه‌ای از دست رفته‌اند و در واقع میانگین سن فوتی‌های ما 70 سال است.

‌انتهای پیام/642/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی مردم رعایت حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد