Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ از زمانی که فدراسیون فوتبال تصمیم قطعی خود برای برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم را گرفت، چند باشگاه مخالفتشان را با این تصمیم ابراز کرده و در این میان برخی بسیار بر این موضع پافشاری داشته و همه تلاش خود را برای لغو این تصمیم به کار گرفتند.

در این میان ۴ باشگاه خصوصی لیگ برتر یعنی تراکتور، ماشین‌سازی، شهر خودرو و نساجی با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش اعلام کردند تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند در این مقطع در مسابقات شرکت کنند و چندی بعد بازیکنان این ۴ تیم و ۳ تیم دیگر با انتشار بیانیه‌ای به فدراسیون فوتبال گفتند که اگر مسئولیت عواقب این تصمیم را بر عهده نگیرند، آن‌ها در زمین مسابقه حاضر نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر این دو نامه، مصاحبه‌هایی که در طول این مدت از سوی مسئولان این باشگاه‌ها خصوصاً محمدرضا زنوزی مالک تراکتور و ماشین‌سازی و فرهاد حمیداوری، مالک شهر خودرو انجام شده بر عدم حضور در مسابقات تاکید داشته و حتی زنوزی در صحبت‌هایی با برنامه رادیویی عنوان کرد که عواقب این تصمیم را حتی اگر سقوط تیم‌هایش به دسته پایین‌تر باشد می‌پذیرد و اینطور به نظر می‌رسید که این تیم‌ها روی موضع خود مصمم هستند و آن‌ها را در مسابقات لیگ نخواهیم دید.

با این وجود رفتار این تیم‌ها در روز‌ها و هفته‌های اخیر خلاف گفته‌هایشان را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد برخلاف آنچه می‌گویند اتفاقا با برنامه‌ای دقیق خود را آماده حضور در مسابقات می‌کنند.

تراکتور که بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای ۴ بازیکن خود در روز‌های ابتدایی بازگشایی تمرینات اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تمرین نمی‌کند، چند روز بعد بی سرو صدا و به دور از چشم رسانه‌ها تمریناتش را از سر گرفت و بعد از رسانه‌ای شدن این تمرینات روز گذشته دیدار تدارکاتی این تیم با علم و ادب تبریز هم برگزار شد و گزارش و تصاویر آن در سایت رسمی باشگاه منتشر شد.

همزمان با دیدار تراکتور، ماشین‌سازی، دیگر تیم تحت مالکیت زنوزی هم دیداری با تیم نود ارومیه به صورت تدارکاتی برگزار کرد.

علاوه بر این دو باشگاه، شهر خودرو هم در این مدت تمرینات خود را منظم پیگیری کرده و دیداری تدارکاتی با پرسپولیس در پیش دارد.

باشگاه نساجی هم تا کنون دو دیدار تدارکاتی با سایپا و گل‌گهر داشته و قرار است یک دیدار تدارکاتی دیگر تا پیش از شروع لیگ برگزار کند.

حال با این تناقض بین رفتار و گفتار برخی باشگاه‌ها لازم است چند سوال از آن‌ها پرسیده شود:

۱- اگر واقعاً قصد حضور در مسابقات را ندارید و تهدید‌هایتان در این باره جدی است، برگزاری تمرینات به شکل منظم و انجام دیدار تدارکاتی به چه منظور است؟ چرا باید برای بازی‌هایی که قصد شرکت در آن را ندارید آماده شوید؟

۲- اگر سلامت بازیکنان برای شما مهم است و برگزاری بازی میان دو تیم در این مقطع را خطرناک می‌دانید، برگزاری بازی تدارکاتی چنین خطراتی به همراه ندارد؟ تفاوت بازی تدارکاتی با رسمی از لحاظ خطر ابتلا به ویروس کرونا چیست؟

چیزی که به نظر می‌رسد این است که باشگاه‌هایی که از آن‌ها نام برده شد سعی دارند با فشار و تهدید، فدراسیون را تحت تاثیر قرار داده و خواسته خود را مبنی بر لغو مسابقات اعمال کنند، ولی به هیچ وجه قصد ندارند در صورت شروع مسابقات از آن کناره‌گیری کنند، چرا که به خوبی از عواقب عدم حضور در مسابقات آگاه هستند. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، لیگ برتر ، فوتبال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ برتر فوتبال حضور در مسابقات دیدار تدارکاتی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام و جمال موسیالا، دو ستاره جوان حال حاضر فوتبال اروپا هستند که هر کدام در تیم خود عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشته‌اند.

بلینگام در رئال مادرید و موسیالا در بایرن مونیخ تمام توجهات را به خود جلب کرد و نشان داده‌اند که چگونه با سن کم می‌توانند در تیم‌های بزرگ و همینطور مسابقات حساس با دقت عمل کنند.

جیمی کاراگر، کارشناس سی‌بی‌اس اسپورت، در مقایسه این دو بازیکن تایید کرد که بیشتر طرفدار موسیالا است:"او منحصربه‌فرد است، شما کمتر بازیکنی مثل او می‌بینید که میانه میدان اینطور دریبل بزند. بلینگام که بازیکن فوق العاده‌ای است، کاملا متفاوت است. تعداد بسیار کمی از بازیکنان، در صورتیکه در حال حاضر در فوتبال اروپا وجود داشته باشند، مثل موسیالا هستند.

وقتی چنین بازیکنانی را می‌بینید که به راحتی بازیکن مقابل را از پیش رو برمی‌دارند، یاد وقتی می‌افتید که بچه بودید و بازی‌های مارادونا را تماشا می‌کردید.

بلینگام و موسیالا دو بازیکن تماشایی هستند اما کاملا با هم تفاوت دارند ندارد. من عاشق تماشای بازی موسیالا هستم. احتمالاً از تماشای بازی او بیشتر از تماشای جود بلینگام لذت می‌برم.

جود واقعا جذابیت خاصی دارد. اما کاری که او انجام می‌دهد خاصی است؛ کسی که واقعا می‌تواند دریبل بزند. من در مورد یک وینگر صحبت نمی‌کنم که در گوشه‌ها از مقابل یک بازیکن عبور کند این درمورد یک هافبک وسط متفاوت است."

دیگر خبرها

  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان