Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سامانه بومی مدیریت تردد کامیون از سوی کارشناسان این اداره کل طراحی و عملیاتی شد.

سیاوش ارجمندزاده روز پنج‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این سامانه به منظور کنترل بهینه ‎تردد ‎ناوگان حمل و نقل درمحوطه‌های بندری طراحی شده که نتیجه پیاده سازی آن، کاهش ترافیک در مبادی ورودی و خروجی و همچنین محوطه های بندری اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پیش از این در فرآیند درخواست ورود کامیون، نیاز به مراجعه صاحبان کالا یا نماینده قانونی آنها وجود داشت که با پیاده سازی سامانه یاد شده، علاوه بر حذف فیزیکی و کامل اربابان رجوع، همه مراحل درخواست به صورت الکترونیک و از بستر اینترنت انجام می‌پذیرد که این امر منجر به حذف اسناد کاغذی شده است.

ارجمندزاده ادامه داد: با این رویه همچنین تخلفات اداری و جعل اسناد به طور کامل غیر ممکن شده و گام مهمی در پیشگیری از قاچاق کالا  است.

وی افزود: تخصیص بهینه درخواست‌های ورود ناوگان حمل و نقل، علاوه بر افزایش رضایت‌مندی مشتریان و ذینفعان بندر، منجر به سرعت بخشی در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا می‌شود.

ارجمند زاده ادامه داد: با توجه به پوشش دهی کامل سامانه برای کالای عمومی، کانتینری و نفتی در هر دو رویه واردات و صادرات همه ترددها در زمان پیش بینی شده به بندر ورود می‌کنند. 

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: بهینه‌سازی فرآیندها برای تحقق هدف‌های سازمانی و افزایش رضایت‌مندی هموطنان، از اولویت‌های طراحی سامانه مدیریریت تردد کامیون‌ها بوده است.

ارجمندزاده گفت: با توجه به برنامه دوم اصلاح نظام اداری کشور در خصوص توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، سامانه مدیریت تردد کامیون گام مهمی در تحقق پیاده سازی دولت الکترونیک بوده و در آینده نزدیک، توسعه سامانه در بخش ارتباط با سایر سامانه‌های نرم افزاری سازمان های همکار از قبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور دریافت اطلاعات مجوزهای تخلیه و بارگیری، صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: پیاده سازی این سامانه در راستای هوشمندسازی بنادر و تحقق هدف‌های دولت الکترونیک است و هموطنان گرامی برای درخواست ورود ناوگان حمل و نقل نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/0034uF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کامیون سامانه هوشمند بوشهر تردد کامیون پیاده سازی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک صبحگاهی تهران خبر داد و گفت: شاهد افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران_ کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان است، بزرگراه های‌شهید سلیمانی _صیاد، بابایی _نیروی زمینی، زین زین‌الدین صدف، علامه _ شقایق، امام علی (ع) _جانبازان، شهید سلیمانی _ستاری، بزرگراه لشگری _شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم بدون ترافیک است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله _ یادگار روان و در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان _ سردار جنگل، همت _جنت آباد، چمران _نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله نیز ترافیک روان است.

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین