Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در راتباط با دلایل عدم واریز مقرری بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ به حساب مشمولین توضیح داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مصطفی سالاری در پاسخ به این پرسش که چرا کسانی که مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری در ماه‌های اسفند 98 و فروردین 99  بوده‌اند هنوز مقرری آنها پرداخت نشده است، اظهار کرد: این افراد دو گروه هستند، گروه نخست که رقم پرداختی آنها مشکل داشته است و گروه دوم که تعداد آنها 40 الی 50 هزار نفر بوده که  این افراد به جای اینکه شماره شبا بیمه شده را در سامانه به‌نشانی bimebikari.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir اعلام کنند، شماره شبا همسر و فرزند خود را به سامانه اعلام کرده‌اند.

او تصریح کرد:  اطلاعات گروه نخست که رقم پرداختی آنها با مشکل همراه بوده به سرعت در حال رسیدگی است. همچنین از طریق پیامک به بیمه شدگانی که شماره حساب سایر افراد خانواده‌ را برای دریافت مقرری بیمه بیکاری اعلام کردند پیگیری خواهد شد تا شماره شبا خود را اعلام کنند و بزودی اطلاعات جدید آنها برای واریز مقرری بیمه بیکاری به سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمه بیمه بیکاری واریز مقرری بیمه بیکاری بیمه بیکاری اسفند مقرری بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد