Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:38:29 GMT

رضوی مشاور فرهنگی و هنری رییس مجلس شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۷۸۵

رضوی مشاور فرهنگی و هنری رییس مجلس شد

رییس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در حکمی سید محمود رضوی را به عنوان مشاور فرهنگی و هنری خود منصوب کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت،  محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در حکمی سید محمود رضوی را به عنوان مشاور فرهنگی و هنری خود منصوب کرد و خطاب به وی گفت: نظر به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به فرهنگ در پیام معظم‌له به مجلس و با توجه به تعهد دینی و انقلابی و سوابق ارزنده فرهنگی و هنری، جنابعالی را به عنوان  «مشاور فرهنگی و هنری» رییس مجلس منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس در این حکم، اهمّ وظایف مشاور فرهنگی و هنری خود را تقویت تعامل مجلس با فعالان فرهنگی، هنری، ارتباط موثر با انجمن‌ها، صنوف، نهادها و سازمان‌های فرهنگی کشور به منظور بهره‌مندی ازظرفیت آنها در نظام تصمیم‌گیری و قانونگذاری کشور بیش از گذشته برشمرده است.

قالیباف در این حکم انتصاب، توفیق روزافزون رضوی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسالت کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس مجلس مجلس شورای اسلامی مشاور فرهنگی و هنری رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد