Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز پنجشنبه ۲۹ خرداد ماه به شرح ذیل است:

سرعت قطار کرج - قزوین به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت رسید
اسلامی گفت: با افتتاح خطوط دوم راه‌آهن کرج - قزوین حداکثر سرعت قطار‌ها از ۱۲۰ کیلومتر به ۱۶۰ کیلومتر افزایش یافت.

نرخ مرغ به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید
نایب رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده ۹ هزار تومان و مرغ گرم ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت واریز پیش پرداخت محصولات سایپا تا شنبه/ حدود ۷۰ درصد منتخبان، پیش‌پرداخت را واریز کرده‌اند
کاظمی گفت: منتخبان طرح پیش‌فروش یکساله سایپا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خرداد فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

باران مهمان آسمان برخی نقاط کشور/ دمای تهران افزایش می‌یابد
کارشناس هواشناسی گفت: طی امروز و فردا در برخی استان‌ها بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق خواهیم داشت.

تمدید مهلت آزاد سازی سهام عدالت
فهیمی گفت: فرصت انتخاب روش مستقیم برای مدیریت این سهام فعلا ادامه دارد. حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.

زمین ۷ درجه گرم‌تر شده است
دمای جهان تا قبل از عصر صنعتی شدن ۱.۲۵ درجه بالاتر از نرمال بود، افزود: همچنین از دهه ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۵ دمای کره زمین ۷ دهم درجه گرم‌تر شده است.

۴ علت اساسی گرانی مسکن چیست؟ / مسکن ملی با دولت دوازدهم به پایان می‌رسد
خسروی گفت: ایجاد نوسان قیمتی در ۴ مولفه از جمله طلا، ارز، بورس و حامل‌های انرژی باعث گرانی مسکن می‌شوند.

ایتالیایی‌ها خریدار اجناس ایرانی؛ یک میلیارد دلار مبادله تجاری تهران و رُم
رئیس اتاق بازرگانی ایران ایتالیا گفت: تراز تجاری ایران و ایتالیا از گذشته‌ها نیز مثبت بود به طوری که هم اکنون ایتالیا بیشتر از ما جنس می‌خرد تا بفروشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی به متقاضیان شرکت در این آزمون توصیه کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی