Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@06:39:20 GMT

خبر مشروح ۲۰ پنج شنبه ۲۹ خرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۵۲۲۴

‍‍‍‍‍‍

رئیس جمهور در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا بر رعایت نکات بهداشتی منطق با مجوزکمیته‌های تخصصی درمانی و اجتماعی - امنیتی تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا حفظ موفقیت در مقابله با کرونا رو سخت‌تر از رسیدن به این موفقیت دونست و از مردم خواست با جدی گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی از زیان‌ها و اتفاق‌های ناگوار احتمالی جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور به موضوع مناطق قرمز هم اشاره کرد و گفت اولا هر نوع محدودیتی در این مناطق باید با مجوزکمیته‌های تخصصی درمانی و اجتماعی - امنیتی اجرا بشه و ثانیا درباره زمان و مکان اجرای محدودیت‌ها کاملا به مردم اطلاع رسانی بشه. رئیس جمهور جلب همکاری مردم در اجرای محدودیت‌ها رو ضروری دونست و اضافه کرد هرنوع محدودیتی باید به صورت نقطه‌ای و نه یکپارچه در استان‌ها اجرا شود.
**
تعداد جانباخته‌های کرونا پس از چهار روز صعود، کاهش یافت، اما شمار مبتلایان اضافه شده است. وزرات بهداشت اعلام کرده در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه، ۸۷ بیمار کرونایی دیگه جان باختنه اند. در این مدت دو هزار و ۵۹۶ بیمار جدید شناسایی شدن که ۹۳۰ بیمار کارشون به بیمارستان کشید. سخنگوی وزارت بهداشت توصیه جدی هم برای والدینی داشت که فرزند کم سن و سال دارند.
**
قطار افتتاح پنج شنبه‌ها به وزارت راه و شهر سازی رسید ... طرح‌های ریلی، جاده‌ای و مسکن در چهار استان ایلام، البرز، قزوین و مازندران با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید ... خط دوم راه‌آهن کرج ـ قزوین به طول ۱۰۳ کیلومتر، ۱۹۶ کیلومتر آزاد راه در مازندران و ایلام و ۳۵۴ واحد مسکن مهر در مازندران از جمله این طرح‌ها بود.
رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها باشاره به تلاش دولت برای به ثمر نشوندن یک میلیون مسکن تا یکسال آینده گفت در بخش مسکن شرایط سختی داریم و نیازمند اصلاح مقررات در این بخش هستیم.   ** نیروی دریایی موشک‌های نسل جدید کروزِ برد کوتاه و بلند، رو با موفقیت در آب‌های خلیج فارس شلیک کرد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس سازمان حمایت در برخورد تعزیراتی شدید با تولیدکنندگان متخلف لوازم خانگی گفت: آن‌هایی که قیمت محصولاتشون رو در سامانه ۱۲۴ ثبت نکنن مرتکب عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی می‌شوند. برچسب ها: خبر 20 ، سامانه موشکی ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 سامانه موشکی کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo

محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سومین روز از نمایشگاه Iran expo که تحت عنوان روز تخصصی جهادکشاورزی نامگذاری شده است نشست‌های تخصصی زنجیره ارزش محصولات گلخانه ای، زنجیره ارزش راهبردی شتر و زنجیره ارزش راهبردی ماهی تیلاپیا برگزار شد.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد افزود: همچنین در روز تخصصی جهادکشاورزی در پاویون غرفه استانداری یزد مراسمات رونمایی از دانش بومی تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی جات، سامانه هوشمند مدیریت گله‌های شتر با استفاده از اپ ساربانیار، پلتفرم گردشگری کشاورزی و سامانه جامع سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالین بخش خصوصی صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • هشدار؛ سامانه جدید بارشی در راه مازندران است
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند