Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان_ با معرفی برترین های جشنواره «گره» که در آخرین روز هفته گذشته در شهرستان نکا استان مازندران برگزار شد طیبه قاسمی خبرنگار قدس موفق به کسب نخست این جشنواره شد.

به گزارش قدس آنلاین؛ نویسندگان ۱۰ یادداشت برتر ارسالی به جشنواره ملی «گره» در مراسم پایانی روز پنجشنبه در شهرستان نکا استان مازندران  مورد تجلیل قرار گرفتند که طیبه قاسمی خبرنگار قدس موفق به کسب رتبه نخست این جشنواره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین؛  رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم گفت: حریت و جسارت در خبر باید در دستور کار خبرنگاران و بیان حقیقت اولویت مهم رسانه ها باشد.

مسعود بصیری با بیان این که امروزه آگاهی و روشنگری در جهان امری مهم و اساسی است که نباید از آن غافل شد ، افزود : خبرنگاران امروزه پیامبران اطلاع رسانی و حقیقت هستند و باید روشنگری کنند و به دنبال تغییر باشند.

وی ادامه داد: دنیا تنها مکانی برای دورهمی نیست و باید با تلاش و ایستادگی تلاش کنیم که اکنون در شرایط کرونایی ایستادگی و مقاومت مردم ما زبانزد جهان شده است.

در این مراسم از بین  ۱۰ برگزیده و یاداشت برتر در بخش ویروس کرونا ، ۶ اثر برتر از استان های لرستان ، خوزستان ، گلستان ، مازندران و همدان جایزه جشنواره را دریافت کردند  چهار نفر نیز لوح تقدیر این رویداد فرهنگی را گرفتند.

بر اساس اعلام متولیان  برگزاری این جشنواره ، در مجموع ۲۲۱ اثر در قالب یاداشت در مورد کرونا از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

جشنوراه ملی گره با هدف شناسایی و تقدیر از برترین های اطلاع رسانی درست و بهنگام در ارتباط با کرونا از اسفند ماه پارسال از سوی بسیج رسانه شهرستان نکاء فراخوان داد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره گره مقام نخست کووید 19 ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد. دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 846838 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی سریلانکا

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی