Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@21:06:34 GMT

اقدام علیه کره جنوبی «فراتر از تصور» خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۹۲۶۵

اقدام علیه کره جنوبی «فراتر از تصور» خواهد بود

رسانه‌های کره شمالی با اشاره به اینکه انفجار دفتر مشترک ارتباطی شمال و جنوب «فقط شروع» بود، هشدار دادند که اقدامات اضافی دیگری می‌تواند علیه کره جنوبی صورت بگیرد که «فراتر از تصور» خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، رسانه‌های کره شمالی با اشاره به اینکه انفجار دفتر مشترک ارتباطی شمال و جنوب «فقط شروع» بود، هشدار دادند که اقدامات اضافی دیگری می‌تواند علیه کره جنوبی صورت بگیرد که «فراتر از تصور» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه رسمی کره شمالی نوشت: « این تنها شروع بود. این انفجار، صدای عدالت بود که ادامه خواهد یافت و می‌تواند فراتر از تصور کسانی برود که شلوغ می‌کنند.»

کره شمالی هفته گذشته دفتر مشترک ارتباطی شمال و جنوب منفجر کرد که در واکنش به ارسال بالن‌های اهانت‌آمیز توسط چند فراری افراطی کره شمالی انجام گرفت. دفتر مشترک ارتباطی در 27 آوریل 2018 در پی توافق سران دو کره تأسیس شد. در این دفتر از سال 2018 بین 15 تا 20 نفر نماینده از طرف شمال و جنوب به طور مداوم حضور داشتند که نمایندگان کره جنوبی در طبقه دوم و نمایندگان کره شمالی در طبقه چهارم مستقر بودند.

روزنامه دولتی کره شمالی در ادامه تأکید کرده است: « صبر نظامی ما در حال اتمام است. اعلام ارتش که در حال بررسی جزئیات اقدام نظامی است باید جدی گرفته شود.»

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کره جنوبی کره شمالی دفتر مشترک ارتباطی فراتر از تصور شمال و جنوب کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت فردا تا اوایل وقت سه شنبه، با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، بویژه مناطق شمالی و مرکزی استان، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران و و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و دریا نیز طی این مدت متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ضمن اینکه از روز چهارشنبه با افزایش سرعت بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا روز پنجشنبه، خلیج فارس مواج است.

وی گفت: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و از فردا افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعات خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و امروز تا اوایل شب در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر و از فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6097041

دیگر خبرها

  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • جنگ علیه غزه وارد هشتمین ماه خود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی