Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی آمریکا از شهروند سیاهپوست کشته شده کشورش دفاع کرد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بروس آره‌نا، سرمربی سابق تیم ملی آمریکا مخالف پخش سرود ملی این کشور و مدافع حقوق شهروند سیاهپوست کشته شده توسط پلیس کشورش است.

او در این باره گفت:  چرا ما در مسابقات ورزشی در کشورمان سرود ملی پخش می‌کنیم؟ این کار مردم را در موقعیت‌های  ناخوشایندی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سینما، تئاتر و سایر رویدادهای ایالات متحده چنین کاری نمی‌کنیم  و فکر نمی‌کنم قبل از برگزاری یک بازی بیس بال یا بازی  لیگ فوتبال آمریکا، پخش سرود ملی دلیل  مناسبی داشته باشد.

او در ادامه افزود: در  لیگ حرفه‌ای فوتبال بیش‌تر  بازیکنانی که در طول پخش سرود ملی در میدان حضور دارند، بین المللی هستند. آنها حتی آمریکایی هم نیستند. پس چرا ما سرود ملی پخش می‌کنیم؟ می‌خواهم  دلیل این کار این را متوجه شوم. من درک می‌کنم  چرا مردم به احترام جورج فلوید فقید زانو می‌زنند. اعتراض‌ها باید شفاف اعلام و مورد حمایت واقع شود.

تمدید قرارداد بورکی با باشگاه دورتموند

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال آمریکا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال آمریکا فدراسیون فوتبال آمریکا سرود ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد