Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بروجن به سامانه های آبیاری نوین مجهز شدند.

ذبیح الله غریب  با اشاره به اینکه ۶۵۰ هکتار از اراضی بروجن به سیستم آبیاری نوین مجهز شدند، اظهار کرد: این میزان اراضی طی دو سال گذشته با حمایت‌های دولت به سیستم آبیاری نوین مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۲ طرح تجهیز آبیاری نوین در سال گذشته در این منطقه اجرا شد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این تعداد طرح با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه دو پروژه مهم در این شهرستان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده اند، گفت: دو طرح ۳۰ و ۴۰ هکتاری با حمایت‌های دولتی از سیستم آبیاری نوین بهره مند شدند.

وی تاکید کرد: بهره گیری از سیستم‌های آبیاری نوین در اراضی و باغات استان زمینه ساز کاهش مصرف آب و افزایش راندمان تولید است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان بروجن یکی از قطب‌های مهم بخش کشاورزی استان به شمار می‌رود و ارتقای بخش کشاورزی این شهرستان از مهمترین اهداف جهاد کشاورزی است.

منبع:مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آبیاری جهاد کشاورزی سیستم آبیاری نوین مجهز آبیاری نوین مجهز شدند جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران