Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-06@13:09:54 GMT

۲ اولویت کمیسیون آموزش مجلس درباره فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۵۳۷۷

۲ اولویت کمیسیون آموزش مجلس درباره فرهنگیان

به گزارش «نماینده»، مهدی اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از درخواست جامعه فرهنگی بحث رفع تبعیض‌ها است، گفت: در نظام پرداخت حقوق فرهنگیان احساس تبعیض می‌کنند و باید طرح رتبه‌بندی که تا حدودی از تبعیض‌ها می‌کاهد اجرایی شود.

وی ادامه داد: مشکل اساسی دیگر درباره فرهنگیان این است که جامعه بازنشستگی این قشر دچار مشکل شدید هستند و با حداقل حقوق در حال زندگی هستند و باید برای معیشت این قشر اقدامات لازم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده میانه در مجلس با بیان اینکه آقای نوبخت در چند روز گذشته در جلسه علنی مجلس حضور یافته بود تا گزارشی از عملکرد این سازمان را به نمایندگان ارائه کند که در همان جلسه درباره فرهنگیان گفت که هرگونه اقدام برای آموزش و پرورش با توجه به اینکه جمعیت فرهنگیان زیاد است به اندازه کل دستگاه‌های دیگر بارمالی دارد که این گفته نابه‌جا است، اظهار داشت: اگرچه جامعه فرهنگیان زیاد هستند اما زیادی نیستند باید برای این قشر نیز فکری کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم جامعه فرهنگیان مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: در مجلس یازدهم و به ویژه در کمیسیون آموزش به دنبال این هستیم تا رتبه‌بندی معلمان اجرایی و برای بهبود شرایط معیشت فرهنگیان همسان‌سازی حقوق‌ها اجرایی شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رتبه بندی فرهنگیان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است