Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم اردو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون شرکت‌ها، موسسات و خیرین حقیقی و حقوقی فراوانی در سطح شهرستان و خارج از شهرستان دزفول به عنوان همیاری و حمایت از مردم دزفول خدمات و کمک‌های ارزشمند و قابل توجهی را به مراکز بهداشتی و درمانی دزفول اهدا کرده‌اند.
وی با قدردانی از خیرین و نیک اندیشان سراسر کشور که همیشه در سختی‌ها و بحران‌ها مردم را یاری کرده‌اند، گفت: با توجه به ضرورت هدفمند شدن کمک‌های مردمی و جلوگیری از موازی کاری و اقدامات تکراری از خیرین درخواست می‌شود قبل از هرگونه کمک به مراکز بهداشتی و درمانی با کارشناسان مجمع خیرین سلامت که به عنوان بازوی مردمی وزارت بهداشت و پل ارتباطی بین خیرین و مراکز بهداشتی و درمانی هستند، مشورت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: مردم دزفول همواره در کارهای خیر به ویژه در حوزه سلامت پیش قدم بوده و کمک‌های شایانی به حوزه بهداشت و درمان داشته‌اند. 

شهرستان دزفول بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان دارد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد کل مبتلایان به کرونا تا عصر دیروز جمعه به ۲۰۰ هزار و ۲۶۲ نفر رسید که از این تعداد ۱۵۹ هزار و ۱۹۲ نفر بهبود یافتند و ۹ هزار و ۳۹۲ نفر جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان