Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه نوین در اطلاعیه ای از تغییر در ترکیب هیات مدیره این شرکت بورسی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شرکت بیمه نوین با نماد نوین(بیمه نوین)، به استناد مصوبۀ مجمع عمومی عادی روز 20 آبان ماه 98 و جلسه هیات مدیره روز 24 فروردین ماه 99، اسامی اعضای هیات ‌مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک را در اطلاعیه ای به اطلاع سهامداران رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، عیسی شهسوار خجسته به جای نصرالله طهماسبی آشتیانی به عنوان نماینده شرکت بین المللی پیمانکاری استراتوس، حسین کریمخان زند به جای علیرضا بلگوری به عنوان نماینده بانک اقتصاد نوین، نصرالله طهماسبی آشتیانی به عنوان نماینده شرکت تامین آتیه درخشان نوین و رضا ایرانی تبار به عنوان نماینده شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در ترکیب هیات مدیره بیمه نوین معرفی شده است.
جواد گیوه چی هم همچنان به عنوان نماینده شرکت توسعه صنایع بهشهر در هیات مدیره این شرکت بورسی، فعالیت خواهد کرد.
از این ترکیب، نصرالله طهماسبی آشتیانی به عنوان رییس و عیسی شهسوار خجسته به عنوان نایب رییس هیات مدیره فعالیت خواهند کرد.
حسین کریمخان زند هم علاوه بر عضویت در هیات مدیره بیمه نوین، مدیریت عاملی این شرکت بیمه ای را بر عهده دارد.
حسین کریمخان زند و نصرالله طهماسبی آشتیانی اعضای موظف هیات مدیره بیمه نوین به شمار می روند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عنوان نماینده شرکت بیمه نوین شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین

بیمه نوین، این شرکت از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، مسئولیت و بدنه اتومبیل خود را با تخفیف و شرایط خاص به فروش می‌رساند.

تخفیفات بهاره بیمه نوین شامل؛ بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منازل مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی و خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی مسئولیت مدنی هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات بهاره بیمه نوین بیمه نوین، می‌­توانند با شماره ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد