Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:22:20 GMT

نشست سلامت و اقتصاد شهری در دوران پسا کرونا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۷۱۴۲

نشست سلامت و اقتصاد شهری در دوران پسا کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، گشتاسب مظفری، دبیرکل این شبکه همکاری بین المللی شهرها گفت: این رویداد شامل دو بخش خواهد بود. در بخش اول، شهرداران و مدیران شهری، صاحبنظران و نماینده گان سازمان های بین المللی، نشستی را با موضوع «اقتصاد و سلامت شهری در دوران پساکرونا» با هدف تبادل تجارب و رویکردهای مربوط به مدیریت و کنترل ابعاد اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا در سطح شهرها و نیز بررسی پیشنهادها و راهکارهای اصولی و مناسب برای مدیریت همزمان و ایجاد تعادل و توازن میان دو چالش کلیدی این بحران یعنی «سلامت شهروندان» و «کسب و کارها و اقتصاد شهری» خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دوم نیز که به نشست رسمی اداری هیات اجرایی ابن مجمع اختصاص دارد، موضوعات و مسائل اداری و اجرایی سازمان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیمات مورد نیاز اتخاذ خواهد شد.

در این بخش موضوعاتی مانند بررسی گزارش عملکرد، برنامه راهبردی، برنامه های عملیاتی، بودجه، عضویت ها و دیگر موضوعات سازمانی، مطرح می شود.

مجمع شهرداران آسیایی(Asian Mayors Forum) یک شبکه غیردولتی و غیر انتفاعی بین المللی است که با حضور و مشارکت تعداد زیادی از شهرداران، مدیران شهری، اعضای انجمن ها و شوراهای شهری و متخصصان و صاحب نظران حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری در سال ۲۰۰۸ میلادی در تهران پایه گذاری شده و مقر دائمی آن در این شهر مستقر است.

تاکنون بیش از یکصد شهر از سراسر قاره پهناور آسیا در نشست ها و همایش های بین المللی این سازمان در شهرهای تهران، استانبول، بانکوک، منامه، هایکو (چین)، قزوین وغازی آنتپ (ترکیه) شرکت کرده اند و بیش از ۶۰ شهرآسیایی در این سازمان عضویت رسمی دارند. از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ ریاست دوره‌ای این سازمان با خانم فاطمه شاهبن، شهردار کلانشهر غازی آنتپ ترکیه است که همزمان ریاست اتحادیه شهرداری های ترکیه را نیز بر عهده دارد.

هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی متشکل از شهرداران ۲۱ شهر است که هر سه سال یکبار انتخاب می شوند و مسئولیت راهبری و پیشبرد تصمیمات مجمع عمومی و برنامه های سازمان را برعهده دارند.

کد خبر 4953225

منبع: مهر

کلیدواژه: نظم پساکرونا پیروز حناچی مجمع شهرداران آسیایی وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا آتش سوزی شورای شهر تهران وضعیت هوای تهران اکبر طبری سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران احتکار سیدابراهیم رئیسی بنیاد شهید و امور ایثارگران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد