Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهید رجبی از نیرو‌های مردمی و جهادی ساکن اسلامشهر داوطلبانه به یاری نیرو‌های جبهه مقاومت اسلامی مستقر در سوریه پیوست و جزو نیرو‌های پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود که آخرین روز خرداد ۹۷ در منطقه البوکمال توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. تاریخ انتشار: 12:01 - 31 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۲۴۲

خبرگزاری میزان - امروز ۳۱ خرداد دومین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «موسی رجبی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شهیدی که اهل میانه و ساکن شهرستان اسلامشهر در استان تهران بود.

شهید رجبی در مقطع دبیرستان، روز‌ها مشغول درس بود و شب‌ها در شهرک صنعتی ساوه کار می‌کرد تا برای هزینه‌های تحصیل و زندگی مستقل باشد.

شهید رجبی از نیرو‌های مردمی و جهادی ساکن اسلامشهر داوطلبانه به یاری نیرو‌های جبهه مقاومت اسلامی مستقر در سوریه پیوست و جزو نیرو‌های پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود که آخرین روز خرداد ۹۷ در منطقه البوکمال توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

فعالیت شهید رجبی در سوریه پشتیبانی از رزم و مدافعان حرم در جبهه‌های مختلف در برابر تروریست‌های تکفیری بود. این شهید مدافع حرم در حین پشتیبانی از رزمندگان مدافع حرم در جریان درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

عرفان و امیرعلی دو فرزند شهید رجبی هستند که هر کدام از آن‌ها در حال حاضر ۱۴ و ۹ سال سن دارند.

مراسم وداع پرشکوه با پیکر مطهر شهید رجبی در معراج الشهدا ۶ تیر و همچنین مراسم تشییع و تدفین ۷ تیر ۱۳۹۷، جلوه‌هایی از عشق و دلدادگی مردم قدرشناس کشورمان به شهدا و آرمان‌های آن‌ها را به نمایش گذاشت.

ولی رجبی برادر شهید موسی رجبی می‌گوید: موسی صبح روز شهادتش به همرزمانش گفته بود که من امروز شهید می‌شوم و به این موضوع یقین داشت. همکارانش می‌گفتند روز شهادت خیلی فرق کرده بود. شاید خوانندگان بگویند اغراق می‌کنم، ولی این گفته همرزمانش است. قبل از اینکه اعزام شود و زمانی که در ایران بود فرزندانش را در مدرسه شاهد ثبت نام کرد و گویی به وی الهام شده بود که به شهادت خواهد رسید. زمانی که تصویر پیکر وی را دیدم، مشاهده کردم که سر در بدن نداشت.

بیشتر بخوانید: پیکر مطهر شهید الله‌کرم تشییع شد + تصاویر

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید موسی رجبی شهید مدافع حرم تروریست های تکفیری جبهه مقاومت روز شهادت شهید رجبی مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند