Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@23:53:19 GMT

شناسایی و بازداشت ۲ گروهک داعشی در صلاح الدین

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۰۷۲

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق‌نیوز، این منبع گفت، تیپ کماندو عملیات سامرا توانست در جریان عملیاتی اعضای باند تروریستی که چهار تن بودند را اطراف ناحیه یثرب بازداشت کند.

به گفته این منبع، نیروهای حشد شعبی و تیپ ۱۶ پلیس فدرال همزمان با عملیات یثرب، عملیات دیگری را اجرایی و یک باند تروریستی متشکل از دو نیرو را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این دو باند اعتراف کردند که در عملیات تروریستی در صلاح الدین مشارکت داشته و به نیروهای داعش در بخش‌های مختلف این استان حمایت لجستیک ارائه می‌کردند.

منبع مذکور گفت، نیروهای امنیتی عراق همچنان به تعقیب آشیانه و کاروان‌سراهای مخفی داعش در صلاح الدین ادامه می‌دهند و برای پایان دادن به این پرونده در استان به مراحل پیشرفته‌ای رسیده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند