Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام ستاد اقامه نماز از برگزاری بیست و نهمین اجلاسیه سراسری نماز خبر داد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز با حضور در خبرگزاری تسنیم ضمن معرفی برخی برنامه‌ها و مصوبات آن ستاد، از جزئیات برگزاری بیست و نهمین اجلاسیه سراسری نماز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی احتمالاً به دلیل بیماری کرونا این اجلاسیه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد، از این جهت فعلاً اعلام زمان و مکان برگزاری این اجلاسیه موکول به شرایط آینده است. 

زرهانی عنوان این سری از اجلاسیه را «خانه، مسجد و مدرسه» معرفی کرد و گفت: این عنوان با توجه به سیاست‌های کلی ستاد اقامه نماز درباره ترویج فرهنگ نماز و رسالت‌ اصلی آن ستاد در نظر گرفته شده است. 

مشروح این گفت‌وگو با موضوعاتی همچون استفاده از بستر فضای مجازی و رایانه‌ای در ترویج نماز، نقش رسانه ملی در ترویج نماز، شیوه تعامل ستاد نماز با رسانه ملی با موضوع نماز، راهکارهای ترویج امر نماز در مدارس و استفاده از بسترهای شهری و مدیریت شهری درباره فرهنگ نماز در آینده منتشر می‌شود. 

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نماز جمعه اصفهان به روایت تصاویر
انتهای‌پیام/ گفت و گو با سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نمازگفت و گو با سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نمازگفت و گو با سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نمازگفت و گو با سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نمازگفت و گو با سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز R1392/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احکام دینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احکام دینی احکام دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند