Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری هیل، براساس نظرسنجی تازه‌ای که در مرکز تحقیقات روابط عمومی آسوشیتدپرس انجام شده است حدود ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان با شواهدی که در دوره شیوع ویروس کرونا و اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا در چند ماه اخیر دیده‌اند، معتقدند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سعی در چند دسته کردن و تقسیم‌بندی آمریکا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظر سنجی حدود ۶۰ درصد از سفیدپوستان و بیش از ۸۲ درصد از سیاهان آمریکا گفته‌اند از نظرشان از زمان روی کار آمدن ترامپ ایالت متحده آمریکا چنددستگی بیشتری را شاهد بوده و تنها ۱۲ درصد از پاسخ دهندگان معتقد بودند که رئیس جمهور کنونی، آمریکا را به اتحاد بیشتری رسانده است.

در میان احزاب هم تنها ۵ درصد از دموکرات‌ها و ۲۰ درصد از جمهوری‌خواهان بر این باور بوده‌اند که آمریکا متحدتر از قبل شده است.

همچنین ۵۴ درصد از کل پاسخ دهندگان نیز گفته‌اند ترامپ پس از مرگ جورج فلوید، شهروند سیاهپوستی که بدست پلیس سفیدپوست آمریکایی به قتل رسید، اوضاع آمریکا را رو به وخامت بیشتری برده است. از این میان ۷۲ درصد از سیاهپوستان و ۵۱ درصد از سفیدپوستان در اعتراضات اخیر رفتار خصمانه‌ای داشته و تفرقه‌افکنی کرده است.

در این میان ۶۷ درصد از شرکت‌کنندگان رفتار‌های اخیر ترامپ را مورد انتقاد قرار داده در حالی که تنها ۳۲ درصد با کار‌های او موافق بوده‌اند.

علاوه‌بر این، نظرسنجی مذکور نشان می‌دهد تنها ۲۴ در صد از مردم فکر می‌کنند آمریکا راه درستی را پیش گرفته درحالی که این میزان در ماه گذشته ۳۳ درصد و قبل از آن نیز ۴۲ درصد عنوان شده بود.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ نژادپرستی در آمریکا جورج فلوید اعتراضات در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!

به گزارش خبرآنلاین ،معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی همزمان با آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

نوسانات بازار طلا که معاملات نقره را هم دربر می‌گیرد طی دو روز اخیر بالا بوده و همین موضوع، معامله‌گران بازار طلا و سکه را در لاک احتیاطی قرار داده است؛ علاوه بر آن، افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی شده است.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارند. بر همین اساس، امروز اونس جهانی نقره روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900651

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند