Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:28:14 GMT

خرید ۶۲ تن دانه روغنی کلزا در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۴۸۵

خرید ۶۲ تن دانه روغنی کلزا در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ایزدی با بیان اینکه تاکنون ۶۲ تن کلزار به ارزش ۲۷۶ میلیون تومان از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است، گفت: امسال هزار و ۵۴۰ هکتار از زمینهای کشاورزی استان به کشت دانه های روغنی اختصاص یافته است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی جهاد کشاورزی انتظار می‌رود امسال حدود هزار و ۳۵۰ تن کلزا و ۲۰۰ تن گلرنگ از مزارع استان برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه امسال در ۸ مرکز خرید تضمینی دانه های روغنی صورت می گیرد، ادامه داد: قیمت خرید تضمینی کلزا ۴ هزار و ۶۶۰ تومان و گلرنگ ۴ هزار و ۸۰ تومان است.

ایزدی با بیان اینکه کلزار و گلرنگ مهمترین ارقام دانه های روغنی کشت شده دراستان است، گفت: سال گذشته ۷۷۰ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شد.

کد خبر 4953506

منبع: مهر

کلیدواژه: کشت کلزا محمد ایزدی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند ایلام آتش سوزی صنایع دستی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری