Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه برگزاری ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهوری افزود: همچنین دانشجویان غیر بومی استان‌ها به صورت مهمان و استفاده از فضای مجازی و حقیقی در کلاس‌ها حاضر شوند.

استاندار اصفهان بیان کرد: مبنای رسمی برای فعالیت آموزش و پرورش از ۱۵ شهریور است، اما اختیار تطبیق به این وزارتخانه داده شد تا از ابتدای شهریور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت گروه بندی فعالیت را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: در نشست امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت سلامت و ابعاد مختلف جسمی، روحی، روانی و اقتصادی مطرح شد.

او تصریح کرد: رییس جمهوری در این جلسه ضرورت ایفای نقش کلیه افرادی که می‌توانند در سلامت روحی و روانی مردم نقش ایفا کنند مانند رسانه و هنرمندان یادآور شد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: همچنین ضرورت نگاه ویژه و هماهنگ توسط اصحاب رسانه، هنرمندان و شاعران مورد تاکید رییس جمهوری قرار گرفت.

او به تاکید رییس جمهور بر صادقانه سخن گفتن با مردم اشاره و اظهارداشت: باید مردم آمادگی لازم را در مواجهه بیشتر با کرونا داشته باشند و مسوولان برنامه ریزی را در راس اولویت‌های خود قرار دهند.

رضایی با اشاره مصوبات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: قرار شد وضعیت سفید، زرد و قرمز در هر شهرستان مشخص شود همچنین مسوولان استان برنامه‌های هر شهرستان را پیش بینی کنند تا اقدامات با نظارت وزارت کشور برگزار گردد.

او با اشاره به وضعیت زندان‌ها در زمان کرونا خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی خوبی بین قوا وجود دارد و امروز قرار شد پروتکل‌های بهداشتی برای زندان‌ها توسط وزارت بهداشت تهیه و بر زندان‌ها نظارت داشته باشد.

استاندار اصفهان بر ضرورت استفاده از ماسک در هفته‌های آینده به ویژه در فضا‌های بسته و مترو، تاکسی و اتوبوس تاکید کرد و گفت: مقرر شد بر الزام استفاده از ماسک رسیدگی شود و ماسک به مقدار لازم در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

به گفته او یکی از امر به معروف‌ها در جوامع امروزی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رضایی از مردم فهیم استان خواست استفاده از ماسک را جدی بگیرند، در اصفهان که پایتخت فرهنگ جهان اسلام است نباید به مردم فهیم آن استفاده از ماسک را گوشزد کرد.

او ادامه داد: خوشبختانه در کشور زیرساخت‌های خوبی در ابعاد مختلف بهداشت و درمان و فضای مجازی به وجود آمده که امروزه ضرورت استفاده از آن احساس می‌شود.

استاندار اصفهان خطاب به مدیران استفاده از دولت الکترونیک را تاکید کرد و افزود: بازگشایی هر مکانی منوط به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی دانشگاهها شهریورماه استفاده از ماسک فعالیت آموزش وپرورش پروتکل های بهداشتی استاندار اصفهان استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرامرزی به عنوان رایزن جدید ایران در کاراکاس امروز شنبه هشتم اردیبهشت با حضور سفیر ایران در محل سفارت فعالیت‌های فرهنگی خود را آغاز کرد.

در این مراسم حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد.

فرامرزی نیز به تشریح برنامه‌های خود در اداره رایزنی پرداخت و ابراز امیدواری کرد در دوره خود از هیچ تلاشی در جهت ارتقای روابط فرهنگی میان تهران و کاراکاس فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090220 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور