Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی اقبالی، شنبه در جمع خبرنگاران لارستان، اظهار داشت: همدلی، انسجام و هماهنگی از سوی نهادهای متولی و همچنین روحانیت، بزرگان دینی و حتی مسوولان اجرایی، لازمه کار فرهنگی و تاثیرگذاری آن در جامعه است و با توجه به این مهم، اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان آماده همکاری و حرکت در مسیر انسجام، اتحاد و همفکری با همه دلسوزان و متولیان امر فرهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، همچنین به کمبود محسوس اعتبارات و امکانات تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان اشاره و بیان کرد: بودجه تخصیص یافته به هیچ وجه متناسب با سطح توقعات و رسالت خطیری که بر دوش این نهاد گذاشته شده، نیست.

اقبالی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد آثار، برکات و نقش ممتاز تبلیغات هوشمندانه و توام با برنامه‌ریزی در شرایط کنونی برای جهت دهی به افکار عمومی، گفت: در چنین تبلیغاتی که همراه با ظرافت و اصول حرفه‌ای آن باشد، به هر میزان که هزینه شود به مثابه سرمایه‌گذاری است.

او با اشاره به اینکه امپراطوری غرب در شبکه‌های جهانی همواره برای تخریب اسلام و دین، با صرف هزینه‌های هنگفت در حال تبلیغات در سطح گسترده است، بیان داشت: مهمترین هدف آنها بر هم زدن اتحاد بین شیعه و سنی و ایجاد فاصله بین مردم و حکومت است و همانگونه که امام خمینی (ره) اظهار داشتند، مقابله با این تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمن از جمله وظایف و اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان همچنین با اشاره به یکم تیرماه سالروز فرمان تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام راحل ادامه داد: :مهمترین رسالت این نهاد، علاوه بر تبلیغ و تبیین دین و روشنگری مردم نسبت به مسائل دینی ، پرورش و هدایت نیروهای انقلابی است.

اقبالی در قسمت دیگری از مطالب خود گفت: هم اینک از مجموع ۲۰۸ مسجد موجود در شهرستان لارستان، ۶۴ مسجد فعال است و از ۱۱۰ هیات مذهبی فعال در این منطقه، ۳۴ هیات دارای مجوز هستند و مشخصات آنها در سامانه طوبی ثبت شده و ضروری است مابقی هیات‌ها نیز برای دریافت کُد ثبتی و شناسنامه‌دار شدن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: هیات‌های مذهبی نباید فعالیت‌های خود را تنها محدود به ماه محرم کنند بلکه انتظار این است که آنها سطح فعالیت و برنامه‌های خود را در طول سال تعمیم دهند و حتی می‌توانند با ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و مساجد، بیش از پیش به برنامه‌ها و امورات فرهنگی و اجتماعی این شهرستان رونق بخشند.

اقبالی در مورد فعالیت مدارس علوم دینی و نقش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان در این زمینه نیز بیان داشت: هم اینک ۲ مدرسه صدرا پسرانه و دخترانه در رشته معارف دینی در این شهرستان زیر نظر این ادره مشغول فعالیت هستند، و هر ساله از پایه دهم مبادرت به پذیرش دانش آموز می‌کنند.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در اول تیرماه سال ۱۳۶۰، نهادی وابسته به ولایت فقیه، با عنوان شورای عالی تبلیغات اسلامی به منظور پرداختن به امر تبلیغات تاسیس شد. در چهاردهم فروردین‌ماه سال ۱۳۶۸، به فرمان امام خمینی (ره) این نهاد، به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

برچسب‌ها نشست خبری لارستان سازمان تبلیغات اسلامی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نشست خبری لارستان سازمان تبلیغات اسلامی فارس نشست خبری لارستان سازمان تبلیغات اسلامی فارس شهرستان لارستان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از رفع اختلال ارتباطی در ۱۹۰ سایت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه، امروز_ یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش‌های شدید روزهای گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طوفان شدید همراه با باران سیل‌آسا گچساران را در نوردید و باعث قطع شبکه برق در برخی از مناطق شهرستان شد که به دلیل نوسان در شبکه برق، تعداد ۱۹۰ سایت موبایل در دو شهرستان گچساران و بویراحمد دچار اختلال شدند.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی قبلی، دستورات و راهنمایی‌های لازم جهت آماده‌باش حداکثری پرسنل ارتباطات سیار و تلفن ثابت به عمل آمد و به همین خاطر نه اکیپ رفع خرابی در دو شهرستان گچساران و بویراحمد مستقر و پس از ۱۵ ساعت تلاش ارتباط نقاط قطع شده وارد مدار شد.

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدت زمان وصل شبکه برق و ترافیک جاده‌ای بر مدت زمان رفع خرابی مورد انتظار بسیار پررنگ بود.

وی تصریح کرد: در صورت وقوع حوادث و بلایای طبیعی این آمادگی را داریم، در کمترین زمان ممکن وضعیت ارتباطات را با تکیه بر دانش و تخصص مخابرات منطقه به وضعیت مطلوب برسانیم.

کد خبر 750713

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران