Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:47:21 GMT

جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان قدس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۴۷۲۱

جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان قدس برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان قدس از اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و مذهبی در سیزدهمین جشن های مردمی دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، قدرت الله کریمی، مسئول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت شهرستان قدس با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشن های مردمی دهه کرامت، اظهار داشت: با توجه به محدودیت های موجود و شیوع ویروس کرونا، رویکرد برنامه های رضوی در جهت قدردانی از مدافعان و جهادگران سلامت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور خدام رضوی در شهرستان قدس حضور خواهند یافت و در این دهه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی گوناگون با همکاری دستگاه‌ها و ادارات مرتبط برگزار می‌شود. 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تشریح برنامه‌ها گفت: این برنامه‌ها شامل تجلیل از کادر درمانی اداره بهداشت و درمان، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، دیدار با پاکبانان شهرداری که برای اولین بار به سفر مشهد مشرف شدند، دیدار با جهادگران سلامت و مراکز تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده، دیدار با آتش نشانان و پرسنل اورژانس خواهد بود. 
وی ادامه داد: اهدای نمک متبرک رضوی و توزیع میان نانوایی ها، دیدار با خواهران حوزه علمیه باقرالعلوم، دیدار با خادمان بهشت فاطمه و امام زادگان حضرتین علیه السلام و ائمه جماعات مساجد و خادمان مساجد از دیگر برنامه‌های دهه کرامت بوده و ۱۰۰۰ جلد از قرآن‌های حرم مطهر رضوی به مساجد اهدا می شود. 

کریمی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی همزمان با برگزاری اولین نماز جمعه در سال جدید گفت: با همکاری کمیته امداد جشن ازدواج و مراسم خطبه‌خوانی و دیدار با خانواده های تحت پوشش این اداره برگزار خواهد شد. همچنین اختتامیه جشنواره کتاب رضوی و برگزاری مسابقه پویش خدمت کریمانه در فضای مجازی بخشی از برنامه های فرهنگی در این ایام است. 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در شب ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و جشن میلاد امام رضا علیه السلام آیین نورافشانی در سطح شهر برگزار خواهد شد. همچنین در روز ولادت امام رضا علیه السلام، کاروان شادی در نقاط مختلف شهر حرکت خواهند کرد. 

این برنامه ها با همکاری سازمان ها و ادارات مرتبط و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک اجرا خواهد شد و در هر یک از برنامه شاخه گل، بسته فرهنگی و نمک متبرک رضوی اهدا شده و فضای مراسم با حضور پرچم سبز رضوی متبرک و عطرآگین می شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آستان قدس رضوی کرامت سلامت قدس آستان قدس رضوی کرامت سلامت قدس آستان قدس رضوی شهرستان قدس برنامه ها دهه کرامت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود

سردار مسعود قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به لغو برنامه مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی‌دراز در هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی و بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برگزاری این مراسم به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول شد.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت این حماسه غرورآفرین و نیز افتتاحیه راهیان نور با حضور کاروان‌هایی از سراسر کشور در ارتفاعات بازی‌دراز، افزود: ۱۹ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و همچنین یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار می‌شود.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: ۲۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز پنجشنبه نیز از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز انجام خواهد شد.

قنبری با تاکید بر آمادگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم و میزبانی از زائران شهدای این عملیات، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان از ۲۵ استان در این برنامه شرکت کنند.

به گفته وی، سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داشتند.

قنبری از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان کرمانشاه تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: از ورودی این استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌هایی به صورت خودجوش برپا می‌شود.

کد خبر 6096508

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم