Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:31:16 GMT

«مرگ مشکوک» یک معترض آمریکایی مقابل ساختمان کنگره

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۸۴۷

«مرگ مشکوک» یک معترض آمریکایی مقابل ساختمان کنگره

در جریان تجمع اعتراضی مقابل ساختمان کنگره آمریکا یک فرد به طرز مشکوکی کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شد که حال وی وخیم گزارش شده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری از مرگ مشکوک یک معترض آمریکایی مقابل منطقه ویژه مقابل ساختمان کنگره آمریکا و جراحت یک تن دیگر  در جریان یک تیراندازی  خبر دادند.

به نوشته  روزنامه «سیاتل تایمز» در جریان تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به سوی جمعی از معترضان در محوطه ویژه کنگره آمریکا در شهر «سیاتل» در اوایل بامداد شنبه به وقت محلی یک نفر کشته و یک تن دیگر مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بخش اطلاعات پلیس منطقه در این زمینه گفت که از دستگیری فرد یا افرادی در این زمینه و جزئیات این حادثه هیچ اطلاعی ندارد.

بیشتر بخوانید:

تهدید ضمنی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری برخورد مهربانانه پلیس آمریکا با زنان! +عکس

وی در این باره گفت که ماموران پلیس در حال بازبینی فیلم گرفته شده  از این حادثه  برای یافتن سرنخ هستند.

«سوزان گرگ» سخنگوی بیمارستان «هاربورویم» نیز در این باره گفت که دو فردی که به سوی آن‌ها شلیک شد در این مرکز تحت معالجه قرار گرفتند که  یکی از آن‌ها جان باخت و دیگری نیز در وضعیت بحرانی قرار دارد. برخی فیلم‌های منتشر شده از این ماجرا از حضور انبوه پلیس  و معترضان خشمگین  در جریان این حادثه حکایت دارد. برخی اخبار حاکیست که فرد جان باخته  در این حادثه تنها ۱۹ سال سن داشت.

شهرهای آمریکا چندی است که به خاطر کشته شدن دو سیاه پوست از سوی پلیس به صحنه اعتراض‌ها به تبعیض نژادی و رفتار وحشیانه پلیس این کشور مبدل شده است. حدود سه هفته پیش «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس شهر «مینیاپولیس» به قتل رسید. فلوید پیش از مرگش به مامور پلیسی که زانویش را روی گردن او گذاشته بود می‌گفت، «نمی‌تواند نفس بکشد.»

این جمله به شعار اعتراض‌های جهانی در این  زمینه مبدل شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم کنگره امریکا شهر سیاتل مرگ مشکوک جورج فلوید آمریکا پلیس آمریکا اعتراضات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص #حقوق_بشر، # حقوق_زنان و # آزادی_بیان را ندارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • ابرازنگرانی از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها