Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@00:00:46 GMT

استعفای وکلای ایرانی فدراسیون در پرونده ویلموتس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۶۰۳۷

استعفای وکلای ایرانی فدراسیون در پرونده ویلموتس

رضا شاه‌منصوری و علی ملیح‌زاده دو وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، امروز کناره‌گیری خود در خصوص این پرونده را اعلام کردند.

شاه‌منصوری و ملیح‌زاده از برخی رفتارهای مسئولان فدراسیون ناراحت هستند. ضمن آنکه مشکلات مالی نیز باعث شد تا طرفین قید همکاری با فدراسیون را زده و امروز به صورت شفاهی این پیغام را به مسئولان فدراسیون بدهند که از این سمت کناره‌گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است استعفای کتبی این دو نفر فردا به مسئولان فوتبال ارائه شود.

256 251

کد خبر 1401601

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی