Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، نادر پسنده درباره وضعیت عملیات جستجو برای یافتن 2 خدمه مفقود شده شناور مغروق بهبهان، اظهار کرد: عملیات مشترک دریایی و هوایی جستجوی مفقودان در آبهای کویت پس از هماهنگی های سیاسی وزارت امور خارجه ایران با مشارکت شناور تخصصی ناجی 4 سازمان بنادر و دریانوردی و دو شناور و یک هلیکوپتر از سوی کویت مطابق با طرح های استاندارد جستجوی ترکیبی هوا و دریا در منطقه تعیین شده در آب‌های کشور کویت به صورت کامل و تخصصی انجام شد، اما متاسفانه اثری از مفقودان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شناور ناجی پس از اتمام عملیات مشترک و در مسیر برگشت به ایستگاه در آب‌های داخلی کشورمان تا ظهر پنجشنبه گذشته جستجوی دریایی را ادامه داد.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر با تأکید بر اینکه متاسفانه قادر به یافتن اثری از مفقودان نشدیم، گفت: این سطح از همکاری های ایران و کویت به عنوان دو کشور دوست،  نشان از اهمیت هر دو کشور به جان و ایمنی دریانوردان با هر ملیتی دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی عصر امروز به یک کشتی عبوری مشکوک در سواحل یمن منتشر خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر عصر امروز (دوشنبه)، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کد خبر 6092612

دیگر خبرها

  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد