Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از تخصیص ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی اعتبار برای تسریع در روند اجرایی سد تنگ سرخ یاسوج خبر داد.

"مهدی روشنفکر" خواستار تشکیل کارگروه رفع موانع اجرایی در اجرای پروژه ملی سد تنگ سرخ به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط شامل منابع طبیعی، محیط زیست، بنیاد مسکن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..شد و افزود: جلب رضایت مالکان اراضی و پرداخت مطالبات آنان در دستور کار باشد.
وی با بیان اینکه ضروری است تملک اراضی در ۳ فاز اولویت بندی شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه کشاورزان استقبالی از دریافت اسناد خزانه و اوراق مشارکت نداشتند تامین و به کارفرما ابلاغ شد انشالله می‌بایست کارفرما از هفته آینده بحث پرداخت به کشاورزان و تملک اراضی را شروع کند و بازه زمانی مطلوب مقبولی برای بهره‌برداری تعیین شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نگاه ویژه قرارگاه خاتم و آب منطقه‌ای برای تسریع به روند پروژه با وجود کمبود اعتبار در سال‌های اخیر را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود پیگیری مستمر برای فعال کردن تمام جبهه‌های کاری از طرف شرکت آب منطقه‌ای، برگزاری جلسات مستمر بر اساس یک تقویم زمانی مشخص برای تسریع در اجرا و  پیگیری نظام مند برای اعتبار و تخصیص لازم در اولویت مسئولان و متولیان امر باشد.
روشنفکر از آمادگی کامل خود برای پیگیری شبانه روزی جهت تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود جزئیات سد تنگ سرخ صادقانه و شفاف به مردم گفته شود تا شاهد همکاری آنان در اجرا باشیم و نباید مردم را نامحرم بدانیم زیرا اطلاع از جزئیات سد و مزایای آن برای مردم استان و استان همجوار حق آنان است.
وی ادامه داد: امسال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای سد تنگ سرخ پیش بینی شده که ۱۲۴ میلیارد ریال تاکنون تخصیص یافته است که امیدوارم با پیگیری مستمر این میزان تخصیص تا پایان سال هرچه بیشتر افزایش یابد.
"آرش مصلح" سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تخصیص ۱۲۴ میلیارد ریالی به سد تنگ سرخ در ۹ سال اخیر را بی سابقه دانست و عنوان کرد: عملیات اجرایی سد تنگ سرخ از سال ۹۰ آغاز شد و در این مدت، نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان پیمانکاران و مشاور مطالبات دارند، این تخصیص به نوعی با ۹ سال گذشته برابری می‌کند.
وی از تسریع در روند اجرایی سد تنگ سرخ ابراز امیدواری کرد و گفت: سال گذشته در مجموع کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان برای این پروژه تخصیص داشتیم که امسال در یک قلم ۱۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با پیگیری‌های انجام شده مسئولان و نماینده بویراحمد و دنا اعتبار تخصیص یافته است.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به همراه مسئولان آب منطقه‌ای و متولیان اجرای سد تنگ سرخ از روند اجرایی این پروژه ملی بازدید و در نشستی مشکلات این پروژه را بررسی کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد تنگ سرخ تخصیص اعتبار كهگيلويه و بويراحمد استانی سیاسی اجرایی سد تنگ سرخ روند اجرایی آب منطقه ای برای تسریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان گفت: ۱۰۷ طرح در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است.      او افزود: با اجرای این طرح ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد.      دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.      او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ طرح این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید.    عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق