Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری وفا، نخست وزیر تشکیلات خودگردان دستوراتی را در راستای اجرای اقدامات سخت‌تر برای مقابله با ویروس کرونا از جمله ۵ روز تعطیلی در شهر الخلیل صادر کرده است.

اشتیه روز گذشته در یک کنفرانس خبری در رام الله گفت که تردد به داخل و خارج از شهر الخلیل به استثنای محموله‌های باری به مدت ۵ روز ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که فقط داروخانه‌ها، نانوایی‌ها و کارخانه‌ها مشروط به رعایت اصول بهداشتی اجازه فعالیت کاری را در ظرف ۵ روز محدودیت‌ها دارند.

الخلیل دیروز (شنبه) ۴۸ مورد جدید به کرونا را ثبت کرد و مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در این شهر را به ۲۵۸ رساند.

اشتیه علاوه بر این، دستور تعطیلی کامل شهر نابلس را که ۲۳ مورد جدید ثبت کرده، ظرف ۴۸ ساعت آینده صادر کرد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تاکید کرد که تمام روستاها، اردوگاه‌ها، محله‌ها یا شهرهایی که ویروس کرونا در آن گسترش یافته است و خطری برای تمام جمعیت به حساب می‌آید، به صورت کامل تعطیل خواهند شد.

سیر صعودی شمار مبتلایان به کرونا از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد که ۴۵ مورد جدید در کرانه باختری اعلام گردید. مساجد و کلیساها دوباره در کرانه باختری بسته شدند و از مردم خواسته شده تا فرائض دینی خود را در خانه بجا آورند.

به گزارش خبرگزاری وفا، مجموع شمار افراد مبتلا به این ویروس در کرانه باختری ۶۸۷، نوار غزه ۷۲ و قدس اشغالی ۱۹۵ مورد گزارش شده است و بر اساس اعلام وزیر بهداشت دولت خودگردان فلسطین مجموع افراد مبتلا تحت حاکمیت فلسطینی‌ها ۹۵۴ است که ۳ تن از آنها جان باخته‌اند.   

           

برچسب‌ها ویروس کرونا تشکیلات خودگردان فلسطین فلسطین پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تشکیلات خودگردان فلسطین فلسطین ویروس کرونا تشکیلات خودگردان فلسطین فلسطین تشکیلات خودگردان خودگردان فلسطین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی علیه اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با اشاره به اینکه شرایط نوار غزه پس از صدور حکم دیوان بین‌المللی دادگستری برای توقف نسل‌کشی در این منطقه تغییری نکرده، اعمال تحریم‌هایی بر رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

آلبانیز اظهار کرد: اسرائیل هنوز با ورود من به اراضی اشغالی جهت انجام وظیفه‌ام مخالفت می‌کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در ادامه گفت: به صدها زخمی و کودک اجازه داده شد بدون داشتن همراه در مصر تحت درمان قرار بگیرند، شرایط بیمارانی که به مصر منتقل شدند، بسیار وحشتناک است.

او افزود: انتقال تجهیزات پزشکی و تخت به غزه به بهانه استفاده حماس از آنها ممنوع است.

این مسوول سازمان ملل در ادامه گفت: هراسی که مردم غزه تجربه می‌کنند، قابل توصیف نیست و شرایط در کرانه باختری نیز روبه وخامت است.

آلبانیز تاکید کرد: سازمان ملل باید مسوولیت‌های انسانی خود را بر عهده گرفته و امنیت را برای آوارگان تامین کند.

او با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی بر اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان