Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم رونمایی از اولین خط تولید انسولین قلمی در کشور که به صورت مجازی و با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: هنوز برای تولید، رفع نیاز‌های کشور و صادرات محصولاتی مانند انسولین قلمی در کشور، راه زیادی در پیش رو داریم و این یک قدم ابتدایی برای ما است که وارد این حوزه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری ادامه داد: واردات انسولین به کشور، میزان قابل توجهی ارزبری دارد و امیدواریم که اتفاقات بزرگی در آینده برای توسعه این دانش در کشور رخ دهد.

او ادامه داد: امروز فصل جدیدی رقم خورد و همه این‌ها با حمایت وزارت بهداشت رخ داد به ویژه اینکه این انسولین‌ها با دلار ارزان وارد می‌شود و با حمایت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باعث شده تا اتفاقات خوبی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی بیفتد.

ستاری با بیان اینکه بخشی از پارک فناوری پردیس، مربوط به حوزه سلامت است، گفت: در پارک سلامت پردیس، ده‌ها شرکت دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و دارو فعالیت دارند. از شرکت‌های دانش بنیان به ویژه پویش دارو تشکر می‌کنم که خط مقدم و صف شکن تولید انسولین قلمی در کشور بود.

بیشتر بخوانید

خط تولید قلم انسولین، گامی مهم در صنعت دارویی کشور راه اندازی نخستین خط تولید انسولین قلمی در کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان تولید انسولین وزارت بهداشت انسولین قلمی در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان‌یافته قاچاق دارو، ۲ نفر از عناصر اصلی و توزیع‌کننده خارج از شبکه دارو در مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی، متهمان دستگیر شدند و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند.

عتباتی افزود: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده، بزه ارتکابی توسط متهمان را محرز و هر یک از آنان را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان