Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به ناکامی دوباره این تیم برای تصاحب مقام قهرمانی بوندس‌لیگا واکنش نشان داد. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اینکه کمتر از 6 ماه از زمان پیوستن ارلینگ هالند به تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می‌گذرد، به نظر می‌رسد که او امید داشته که در نخستین فصل حضورش در وستفالن اولین قهرمانی‌اش را در بوندس‌لیگا کسب کند، اتفاقی که با باخت اخیر تیمش در هفته سی‌و‌یکم رقابت‌ها غیرممکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند و هم‌تیمی‌هایش روز گذشته (شنبه) با شکست دادن لایپزیگ از بابت کسب عنوان نایب قهرمانی بوندس‌لیگا مطمئن شدند اما گویا این چیزی نبوده که ستاره سابق سالزبورگ اتریش انتظارش را داشت.

هالند که در 17 بازی‌اش برای دورتموند 16 گل به ثمر رسانده است در گفت‌و‌گو با شبکه BT Sport راجع به برد اخیر بایرن مونیخ مقابل وردربرمن که هشتمین قهرمانی متوالی این تیم در بوندس‌لیگا را مسجل کرد، گفت: اول از همه باید بگویم که خیلی بد شد که بایرن مونیخ دوباره برد و قهرمان شد. با این حال فعلاً وضعیت همین است و ما باید تمام تلاش خود را برای اینکه بهترین دستاورد ممکن را داشته باشیم انجام می‌دهیم. ما نایب قهرمانی‌‌مان را قطعی کردیم اما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که تا جای ممکن به بایرن مونیخ نزدیک شویم.

بوندس‌لیگا| برتری بایرن مونیخ در آخرین بازی خانگی/ دورتموند نایب قهرمان شد

بازی شنبه دورتموند یک نکته مهم دیگر هم داشت و آن ثبت اولین بازی جووانی رینا، پسر 17 ساله کلودیو رینا، بازیکن سابق تیم ملی آمریکا بود که تا سال 2019 برای تیم نیویورک اف‌سی بازی می‌کرد و در آن سال به دورتموند پیوست. او از آن زمان تا کنون به یکی از مهره‌های تأثیرگذار دورتموند تبدیل شده است. او که در پست هافبک بازی می‌کند، جوانترین بازیکن آمریکایی است که در بوندس‌لیگا بازی کرده و رکورد قبلی که در اختیار کریستین پولیسیچ بود را شکست.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا فوتبال آلمان دورتموند بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا فوتبال آلمان دورتموند بایرن مونیخ بوندس لیگا فوتبال آلمان دورتموند بایرن مونیخ بوندس لیگا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت با پیروزی بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

هری کین در دقیقه ۹ از روی پاس لایمر و در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

تک گل فرانکفورت را هوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت کد خبر 748520

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏