Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال اعلام پایان فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در شفاخانه صدبستر برچی در غرب کابل، شماری از خانواده‌های قربانیان حمله به این شفاخانه، خواستار از سرگیری فعالیت‌های پزشکان بدون مرز شدند.

این خانواده‌ها با شعارهای «لطفا اینجا را ترک نکنید»، «ما به حمایت شما ضرورت داریم»، «لطفا بمانید» و «مادران ما شایسته بهترین‌ها هستند» در برابر شفاخانه صدبستر برچی تجمع کردند و خواستار ادامه فعالیت این شفاخانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان این گردهمایی می‌گویند که شهروندان دشت برچی به‌دلیل دسترسی محدود به خدمات صحی، نیازمند عرضه‌خدمات توسط سازمان پزشکان بدون مرز هستند.

گفتنی است که پزشکان بدون مرز پس از حمله مهاجمان انتحاری بر شفاخانه صدبستر دشت برچی، پس از شش سال، فعالیت خود در این شفاخانه را متوقف کرد.

مهاجمان مسلح در ۲۳ ثور/ اردیبهشت بر شفاخانه صدبستر برچی حمله کردند و این حمله بیش از ۴ ساعت ادامه یافت.

بر اساس آمار وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان، در این حمله ۲۴ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند که شامل مادران، نوزادان و پرسنل صحی می‌شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان پزشکان بدون مرز پزشکان بدون مرز افغانستان پزشکان بدون مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روزبه چشمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی‌ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی تیم داشته و در مسابقاتی که به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده نیز نمره قبولی دریافت کرده است.

روزبه در این فصل یک گل سرنوشت ساز و سه امتیازی را در جدال برابر سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد. گلی که ممکن است سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند و جام را به اردوی آبی‌های پایتخت بیاورد.

چشمی طی دوران حضور در استقلال که به بیش از 200 بازی رسیده، تنها هشت بار موفق به گلزنی شده است اما تیم‌هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرده، جزو تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند.

در لیگ برتر، او توانسته است مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم‌های دوم تا چهارم جدول فعلی) فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کند. این بازیکن در لیگ قهرمانان نیز دروازه الدحیل را گشوده تا در آسیا نیز موفق به گلزنی شود.

در میان فهرست قربانیان خاص و کم تعداد چشمی، قرار نگرفتن نام تراکتور نیز خودنمایی می‌کند. تیمی که روز چهارشنبه به مصاف استقلال می‌رود و باید دید که روزبه موفق به گلزنی خواهد شد و یا اینکه حداقل می‌تواند زمینه ساز پیروزی تیمش شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا