Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در برخورد با فساد مطالبه‌گر باشیم گفت: همه دستگاه‌ها باید برای اصلاح و برخورد با فساد اقدام کنند همه مسؤولیت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نام‌گذاری ایام هفته قوه قضائیه امسال اظهار کرد: هفته قوه قضائیه از اول تیر ماه آغاز می شود که اولین روز از این هفته مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه دومین روز حمایت قضایی از تولید و کارافرینی سومین روز کرامت مردم و حقوق بشر چهارمین روز عدالت الکترونیک و فن آوری‌های نوین پنجمین روز نظارت پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی ششمین روز ترویح کار جهادی و فرهنگ صبح و سازش و هفتمین روز ارتقای سلامت قوه قضائیه عزت و کرامت قضات و کارکنان نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در برخورد با فساد مطالبه‌گر باشیم گفت: همه دستگاه‌ها باید برای اصلاح و برخورد با فساد اقدام کنند همه مسولیت و تکلیف دارند تا در مقابله و مبارزه با فساد تلاش کنند.

این مسؤول ادامه داد: مردم انتظار دارند ما اعلام کننده نباشیم و اقدام کننده باشیم مردم سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند و سیاست ما در دستگاه قضایی مبارزه بی امان با فساد است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: برخورد با طبری یعنی دستگاه قضایی مماشات با هیچ کس ندارد.

وی ضمن تاکید بر حمایت از کارگاه‌های تولیدی گفت: امروز وارد جنگ اقتصادی شده‌ایم و استکبار برای ضربه زدن به کشور از هر چیزی استفاده می‌کند در همین راستا با هدف حمایت از کسب و کار هیچ کارگاه تولیدی نباید متوقف شود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر سیستان و بلوچستان فساد قوه قضائیه حقوق بشر فساد سیستان و بلوچستان قوه قضائیه برخورد با فساد اقدام کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی در دیدار با اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران، افزود: استان ولایتمدار مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید گرانقدر تقدیم انقلاب نمود که می‌طلبد با بهره مندی حداکثری از تمام ظرفیت ها، به بهترین شکل ممکن و استفاده از تمام مواهب خدادادی و نیروی انسانی متخصص و متعهد در راستای خدمت به مردم ولایتمدار استان تلاش شود.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با قدردانی از حضور اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران، اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی و مذهبی با دارا بودن چهار هزار عضو که به نوعی سفیران مردم مازندران در بخش‌های مختلف هستند، از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعاً با توجه به حضور قضات عالی رتبه، حقوق دانان، نمایندگان ادوار، مدیران و شخصیت‌های برجسته کشور، می‌تواند به عنوان یک اتاق فکر توانمند و متخصص در خدمت مطلوب به مردم شریف استان مازندران مثمر ثمر باشد.

پوریانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری شعار سال اظهار کرد: حمایت قضایی از سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای حمایت از تولید و اشتغال، امری بسیار مهم و اساسی است و در این راستا فعالیت جدی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دادگستری مازندران با نگاه رفع موانع تولید مد نظر ویژه دستگاه قضایی استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین تکریم مراجعان و صیانت از حقوق مردم را از جمله موارد مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان مازندران با بهره مندی از تمام ظرفیت خود و استماع سخنان مراجعان به دستگاه قضایی با تمام توان برای پیگیری مشکلات حقوقی مردم شریف استان تلاش خواهد کرد.

پوریانی، بحث مبارزه با فساد را نیز مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: در راستای خدمت به مردم شریف استان مازندران، حامی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود ولی قطعاً در صورت مشاهده هرگونه فساد، با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه نمایندگان اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موارد مطروحه در جلسه بیان کردند.

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند