Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@01:22:01 GMT

بلوار کشاورز مشهد به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۲۰۸۶

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در حاشیه آیین افتتاحیه بلوار کشاورز، با بیان این خبر اظهار کرد: این بلوار که در غرب مشهد واقع شده در گذشته به دلیل تجمع خودروهای سنگین مسدود بوده است، همچنین کلیه خیابان‌های مرتبط به این منطقه حتی خیابان طرحچی امکان دسترسی به بلوار کشاورز را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دسترسی بلوار طرحچی به توس و مستقیم به محور شهید فهمیده در آینده رقم خواهد خورد، افزود: همچنین تجمع ماشین آلات سنگین نیز به مکان دیگری منتقل شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اعتبار 15 میلیارد تومانی احداث پروژه، بیان کرد: همچنین 45 هزار متر مربع در این بخش آسفالت کشی صورت گرفته است. همچنین 35 هزار متر مربع خاکبرداری در این منطقه انجام شده است و در حال حاضر فضای میدان موجود در این خیابان باقی مانده و 1.5 هکتار اجای فضای سبز نیز در حال اجرا است.

کاظمی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود پنج هزار و 700 متر مربع از مجموعه آسفالت این محور انجام شده و امیدواریم با اقدامات خوب و شاخصی که در این منطقه صورت می گیرد، بتوانیم از بار ترافیکی آن بکاهیم و دسترسی به واحدهای مسکونی و تجاری را برای شهروندان این منطقه تسهیل کنیم.

وی در خصوص افتتاح و بهره برداری پروژه های مختلف در تیرماه سال جاری، اضافه کرد: بیشتر پروژه های تعریف شده در این ماه در حوزه عمران است و در حال حاضر کلنگ زنی پل شهید برونسی و کلنگ زنی پل بلوار ابوطالب (شمال به جنوب) آغاز شده که این دو پروژه سبب ایجاد یک دسترسی دیگر به مجموعه سپاد می شود و بار ترافیک میدان شهید فهمیده و سپاد را کاهش می دهد.

وی با اشاره به پروژه های مختلف دیگر که در سطح شهر وجود دارند، ادامه داد: پروژه های آزادگان، مسیر کوشش به خلج و کوه پارک از جمله پروژه های دیگری است که در دست اقدام بوده و به زودی شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود. کلیه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان صورت گرفته و طی تیرماه سال جاری شاهد کلنگ زنی و بهره برداری پروژه های بسیاری خواهیم بود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد اظهار کرد: این پروژه به دلیل مشکلاتی با وقفه ای همراه بود که در حال حاضر عملیات اجرایی آن را تقویت کردیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل و ترافیک شهرداری فضای سبز مشهد سپاد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد