Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش موسوم به «والی رقه» در حمله یک فروند پهپاد در حومه شرقی کشته شد.

اخبار بین الملل-برخی منابع به «العربی الجدید» گفتند یک فروند پهپاد شب گذشته «فائز العکال»، یکی از سرکردگان سابق گروه تروریستی داعش و والی رقه، را در نزدیکی شهر باب در حومه شرقی حلب هدف قرار داد که وی در اثر این حمله کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع افزودند این پهپاد العکال را زمانی که سوار موتور سیکلت بود در اطراف شهر باب هدف قرار داد. این شهر در کنترل گروه شبه‌نظامی موسوم به «ارتش ملی» قرار دارد. این در حالی است که ائتلاف بین‌المللی درباره این عملیات سخنی به میان نیاورد.

به گفته این منابع، العکال حامل کارت شناسایی تقلبی بوده که شورای شهر اخترین در شرق حلب با نامی دیگر برای وی صادر کرده بود. همچنین مشخص شد وی تابعیت سوری داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پهپاد داعش حمله جنگ سوریه عراق پهپاد تروریست داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که در پاسخ به این حمله مرگبار، انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک حزب الله را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

کد خبر 6088909

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا