Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای بسیج اصناف شهرستان خدابنده که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام‌جمعه شهر نور بهار برگزار شد، گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی پای‌کار آوردن مردم به صحنه کارگزاری در حوزه رسیدگی به نیازمندان با رویکرد توانمندسازی و تأمین استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  صفری گفت: مراکز نیکوکاری باهدف جریان سازی و گفتمان سازی در حوزه انفاق، احسان و نیکوکاری، بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در حوزه رسیدگی به نیازمندان و بسترسازی برای پیوند بین توان اغنیاء به نیاز نیازمندان ایجاد می‌شود.

او بابیان اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری از برنامه‌های مهم کمیته امداد در بسترسازی برای افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های فقرزدایی و توانمندسازی این نهاد است، افزود: مراکز نیکوکاری باهدف جریان سازی و گفتمان سازی در حوزه انفاق، احسان و نیکوکاری، بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در حوزه رسیدگی به نیازمندان و بسترسازی برای پیوند بین توان اغنیاء به نیاز نیازمندان ایجاد می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری در دو بعد عمومی و تخصصی به‌منظور ارائه خدمات مؤثر در حوزه فقرزدایی و توانمندسازی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر انجام می‌شود، از فعالیت ۹۹ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در سطح استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری در سطح مساجد در کنار بهره‌گیری از کارکرد‌های فرهنگی، معنوی و اعتقادی، ایفای نقش آن در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات عمومی و موردنیاز در حوزه معیشت نیازمندان و شکل‌گیری حمایت‌های اجتماعی در این پایگاه‌های عظیم دینی است.

صفری از ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی در سطح استان زنجان به‌منظور ارائه خدمات دینی، آموزشی، فرهنگی، مشاوره‌ای و کارآفرینی به نیازمندان نیز خبر داد و افزود: با همین رویکرد تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات تخصصی در حوزه مددکاری اسلامی توسط مراکز نیکوکاری فعال در حوزه‌های علمیه استان در کنار توجه به بعد معیشتی نیازمندان، بستر‌های لازم برای تقویت بعد ایمانی، اعتقادی و توانمندی فکری و فرهنگی جامعه هدف این نهاد از این طریق انجام شود.

گفتنی است با حضور مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان محلی این شهرستان و امام‌جمعه نور بهار دومین مرکز نیکوکاری اصناف استان زنجان در شهر قیدار نبی افتتاح شد.   انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی فقر زدایی مددجویان کمیته امداد ایجاد مراکز نیکوکاری مرکز نیکوکاری ارائه خدمات کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی