Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز یکشنبه در دیدار با رئیس و هیأت رئیسه اتاق اصناف ورامین که به مناسبت اول تیر روز ملی اصناف صورت گرفت اظهار کرد: شهرستان ورامین در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تجربه بزرگی از همدلی، همراهی، دوستی‌ها و احساس مسئولیت تمامی مردم و مسئولان را به دست آورد که در این بین، نقش اصناف، بی نظیر و غیرقابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، روز سوم اسفندماه سال گذشته و پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ورامین تشکیل و بلافاصله، علاوه بر تعطیلی برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال لیگ برتر، با همراهی تمامی اصناف به عنوان نخستین شهرستان استان تهران، قلیان‌سراها و تالارهای پذیرایی به منظور حفظ سلامتی مردم تعطیل شدند.
وی گفت: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مقابله با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از صاحبان اصناف وارد میدان شده و پیش از ابلاغ رسمی تعطیلی واحدهای غیرضروری، در روزهای پایانی سال و شب عید که بهترین زمان برای فعالیت است، اقدام به بستن مغازهای خود کردند.
کاغذلو گفت: تعطیل شدن واحدهای صنفی و کاهش میزان تردد مردم در شهر، باعث شد تا وضعیت ورامین در مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیار مطلوب باشد و هیچ‌گاه حتی در زمان اوج شیوع ویروس کرونا نیز به هشدار و قرمز نرسد.
وی تصریح کرد: در مقابله با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اصناف آسیب دیدند ولی تلاش شد تا با تهیه بسته‌های حمایتی و اختصاص اعتبارات لازم، بخشی از این ضرر و زیان جبران شود.
فرماندار ورامین تأکید کرد: تجربه مقابله با شیوع ویروس کرونا به همه ثابت کرد که اگر همدلی، همراهی، محبت و احساس مسئولیت در تمامی افراد جامعه وجود داشته باشد، می‌توان بر دشوارترین موانع نیز غلبه کرد و جامعه را به سمت خوبی‌ها پیش برد.
وی با بیان این که بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در ورامین مشغول به کار می‌باشند افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، اقتصاد کشور را نابود کنند، اصناف با کار و تلاش مضاعف، امید را به جامعه تزریق کرده و ترفندهای اقتصادی دشمنان را در مقابله با ایران اسلامی بی‌اثر کردند.
کاغذلو گفت: بازاریان و اصناف همواره ثابت کرده اند که با فعالیت صحیح و قانونمند اقتصادی، ثبات را به جامعه ارزانی داشته و اجازه نمی دهند تا از هم گسیختگی های ناشی از توطئه دشمنان ، بازار را با تلاطم دائمی همراه سازد.
اول تیر، روز ملی اصناف نامگذاری شده است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها حسین کاغذلو ورامین اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین اتاق اصناف ایران ورامین اتاق اصناف ایران مقابله با شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • اسب تروجان
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود