Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:  ساختمان اداره کل پزشکی قانونی هرمزگان در بندرعباس طی مراسمی با حضور ریاست محترم قوه قضاییه و به صورت ویدیو کنفرانس،به بهره برداری رسید.

او افزود: طی مراسمی با حضور ریاست محترم قوه قضاییه و به صورت ویدیو کنفرانس، ساختمان اداره کل پزشکی قانونی هرمزگان در بندرعباس به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: این ساختمان در مساحت ۳ هزار مترمربع و در زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

صالحی با اشاره به این مطلب که این پروژه عمرانی در راستای اجرای مصوبات سفر پرخیر و برکت ریاست محترم قوه قضاییه به هرمزگان تکمیل و افتتاح شده است افزود: ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این ساختمان هزینه شده است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان ضمن تشکر از عنایات ویژه ریاست محترم قوه قضاییه به توسعه زیرساخت‌ها در استان گفت: علاوه بر فضای اداری، سالن معاینات، سم شناسی و تشخیص الکل از مهمترین بخش‌های این ساختمان است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه رییس قوه قضاییه پزشکی قانونی دادگستری هرمزگان ریاست محترم قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد

 با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد.

به گزارش تسنیم، با حکم سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد.

پیش از این، محمد پیکانپور این سمت را برعهده داشت. پیکانپور با ابلاغ معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به ریاست " امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه" منصوب شده است.

غلامحسین صادقیان، دارای مدرک دکترای داروسازی است و از سوابق کاری او می‌توان به ریاست انجمن داروسازان اصفهان و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان غذا و دارو اشاره کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه