Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کنفرانس بین‌المللی مطالعات و فلسفه آفریقا در روزهای ۶ و ۷ اوت ۲۰۲۰ در آمستردام، هلند برگزار می‌شود.

محور موضوعات شامل آفریقای جهانی، محیط زیست و حفاظت از آفریقا، صلح و امنیت در آفریقا، فلسفه آفریقایی، نظریه پردازی آفریقا، تحصیلات، قومیت، نژاد و ملیت، پناهندگان و مرزها، موزه‌ها، آثار باستانی و میراث فرهنگی نامشهود، تاریخ و باستان شناسی در آفریقا، مردم شناسی و مطالعه آفریقا، عملکرد، موسیقی و هنرهای تجسمی، شکل جهانی سازی رسانه‌ها، فرهنگ و تاریخ مردمی آفریقا، دین و معنویت، اقتصاد، اقتصاد سیاسی و کارآفرینی، مهاجرت، حمل و نقل و جهانی سازی، احزاب، سیاست و انتخابات، ادبیات، سلامتی و بهبودی، زنان و… برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند چکیده آثار خود را به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۰/۰۸/amsterdam/ICASP/sponsorship نمایند.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/african-studies-and-philosophy-conference-in-august-۲۰۲۰-in-amsterdam مراجعه گردد.

کد خبر 4954735

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی فلسفه آمستردام ویروس کرونا معرفی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی کنفرانس بین المللی دکتر علی شریعتی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی شهادت امام صادق ع سید جواد میری فعالیت های قرآنی دهه کرامت انجمن علوم سیاسی ایران امام صادق ع رادیو گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما؛ واکاوی برنامه‌سازی قرآنی»؛ با نگاهی به برنامه تلویزیونی محفل، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

علی‌رضا معاف کارشناس فرهنگی و فعال قرآنی، مرتضی روحانی پژوهشگر فلسفه و فعال رسانه‌ای، مسلم نادعلی‌زاده پژوهشگر و مدرس دانشگاه، سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی محفل و علی‌رضا بلیغ پژوهشگر فلسفه علوم اجتماعی و دبیر نشست در این رویداد حضور دارند.

نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما»، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ با پخش زنده از صفحۀ آپارات پژوهشکده (http://www.aparat.com/rcica.ir) و همچنین در طبقه سوم پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی واقع در حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود