Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرمردی 71 ساله قربانی بی‌احتیاطی راننده موتور سیکلت در لیسار تالش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ"امیر طالبی" در تشریح اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در میدان امام (ره) شهر لیسار، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت به رانندگی فردی40 ساله با یک عابرپیاده که در حال عبور از عرض خیابان بوده، برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این حادثه عابر پیاده که مردی 71 ساله بود، به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد بیان داشت: کارشناسان علت این حادثه را بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده موتورسیکلت اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان از کلیه رانندگان خواست، ضمن رعایت قوانین و مقررات با توجه و دقت بیشتری در سطح معابر تردد کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راننده موتور سیکلت قربانی گرفت پیرمردی 71 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد